Skip to main content

Hey ik heb een paar vragen over mezelf en ik weet zelf het antwoord niet.

  1. Heb ik een eetstoornis?

Daar zit ik al lang mee. Heb ik een eetstoornis of niet? Ik heb een tijdje gehad dat ik echt weining at gewoon bijna niks meer maar nu is dat anders. Ik ben juist teveel gaan eten echt boven het normale ik heb nu ook veel overgewicht en ben er echt niet trots op. Ik wil graag stoppen met eten maar het lukt me niet. Is dit een eetstoornis of niet?

 

  1.  Is wat ik doe erg?
    Ik doe dus ook aan zelfbeschadiging maar ik zie het gevaar er niet van in. Ik vind de pijn gewoon fijn om te voelen. Alleen een nadeel is is dat ik de krassen moet verbergen maar dat lukt wel. Maar is het erg dat ik het doe want ik zie het gevaar er niet van in.
  1. Ik ben verliefd op een actrice

Ik vind het raar om te zeggen maar ik heb echt gevoelens voor een actrice. Maar ik weet ook dat we nooit samen gaan komen want ze woont in een ander land en ze kent mij niet eens. Dat weet ik maar het ergste is is dat ik mijn gevoelens voor haar niet wegkrijg ik probeer alles afleiding enzo maar ik blijf maar gevoelens hebben ik word blij van haar dat is fijn nutuurlijk maar aan de anderen kant voel ik me ook echt eenzaam en niet gelukkig omdat ik niet bij haar kan zijn en ze me niet eens kent. Dat is best wel een kut gevoel en dan heb ik ook nog dat mijn vrienden me de hele tijd onzeker maken en dat ik later actrice wil worden maar dat waarschijnlijk toch niet lukt.

dat allemaal geeft mij weleens de gedachte om zelfdoding te doen. 
 

hopelijk hebben jullie antwoord op deze vragen en kunnen jullie mij mischien helpen 

groetjes Britt <3

 

 

 

 

 

 

Hey!! Ik ga je proberen zo veel mogelijk te helpen :)

  1. Ik weet het niet zeker, het zou kunnen. Voor je overgewicht: ga wat meer sporten! Ga elke ochtend even hardlopen, doe regelmatig een workout, etc. 
  2. Ja, dat lijkt mij wel. Het woord zegt het eigenlijk al: zelfbeschadiging = beschadiging van jezelf. Stop daar alsjeblieft zo snel mogelijk mee!
  3. Ik snap het wel.. Dat je haar knap en leuk vind enz, en dat je daar een rot over voelt. Zoek idd veel afleiding en doe vooral dingen die je ECHT leuk vindt, dan vergeet je haar zo hopelijk meer.
  4. Laat je vrienden lekker kletsen. Als jij actrice wilt worden dan wil je dat en dan ga jij daar helemaal voor!!
  5. GA ALSJEBLIEFT GEEN ZELFMOORD PLEGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAT IS NOOIT DE BESTE OPTIE

 

Veel suc6 nog <3


Reageer