Skip to main content
Vraag

overgaan

  • June 23, 2026
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Kipfillet
Forum|alt.badge.img+2

Ik snap dat het niet het einde van de wereld is maar hoogstwaarschijnlijk ga ik niet over, ik ben pas 2 dagen in mijn toetsweek en ik moest een 3,5 halen voor wiskunde om een 3,5 te blijven staan dat was het uiterste, maar de toets ging echt heel slecht en ik heb geen motivatie meer om andere dingen nog te doen, altijd ging ik met twee vingers in de neus over hoe haal ik de docenten over om mij over te laten gaan, ik ben echt heel slim. Ik kan altijd nog naar wiskunde a misschien helpt dat maar….. ik moet gw over gaan

1 reactie

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • June 23, 2026

Hoi,

Zelf zit ik in de 4e (gymnasium) en ik hoefde vorig jaar weinig te leren en haalde nog steeds zevens, maar dit jaar heb ik vanwege bepaalde redenen/omstandigheden trimester 1 gemist en sta ik zwaar in het rood voor NaSk en net niet voldoende voor wisk A en bio dus ik herken je situatie. Een proefwerk is niet het einde. Dat heb ik dit jaar geleerd. 2x een 4 voor wisk A gehaald en hard doorgevochten en heb gewoon een voldoende kunnen halen. Je kan altijd nog verbeteren: de proefwerken in de pww tellen hard mee. Ik hoop dat je hoger hebt dan een 3.5 (hopelijk zelfs in ieder geval een 5.5) en wens je nog veel succes!

Groetjes,

ghast