Skip to main content
Vraag

overdosis caffeine

• May 22, 2025
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy, ik heb door bepaalde redenen heel veel caffeine genomen. ik ben 14 en dit is gister gebeurt en ik ben nu heel bang om vanavond nog te gaan slapen omdat ik mischien een hart aanval krijg.
nee ik kan echt geen hulp vragen aan iemand het zou de situatie alleen verergeren gister in de nacht toen ik het nam ging het er heel heftig aan toe het was een hel en er kwam geen einde aan ik was alleen in mijn kamer ik trillde helemaal was super misselijk mijn hart sloeg helemaal op hol ik moest overgeven ik had hele erge pijn ik was duizelig K was helemaal in paniek en dacht niet  dat ik het zou overleven ik was bang om te gaan slapen omdat ik mischien niet wakker zou worden en toen was ik uiteindelijk toch gaan slapen en toen ik wakker werd had ik geen kracht ik was duizelig en ik moest gewoon naar school en ik ben nu thuis en ben bang om weer te gaan slapen want stel ik ga niet opstaan dit keer en ik ben echt dood. En denken jullie dat ik hier een trauma aan ga overhouden?? En wat moet ik doen ik ben bang om te gaan slapen zal ik wakker blijven 

2 reacties

Anoniem5752
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 23, 2025

Hoi Anoniempje_297393,

Wat heftig wat je hebt meegemaakt… Zo veel cafeïne kan echt niet goed voor je zijn. Die trillingen, misselijkheid en hartkloppingen klinken serieus. Ook al is het nu later, je lichaam kan er nog steeds last van hebben.

Het is belangrijk dat je zo snel mogelijk met een huisarts praat. Misschien kun je het ook aan een volwassene vertellen die je vertrouwt? En probeer vannacht niet alleen te zijn, dat is fijner en veiliger.

Groetjes,

Anoniem5752

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • February 16, 2026

Hoi ​@Anoniempje_297393 ,

Tot onze spijt zijn er niet veel reacties gekomen op jouw topic. Ook niet vanuit De Kindertelefoon. Dat is wel de bedoeling natuurlijk. Daarvoor onze excuses!
Je hebt iets heftigs meegemaakt. Hopelijk heb je hulp en steun kunnen vinden?

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte,

Mariska (De Kindertelefoon)