overal sneeën

  • 10 August 2019
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Reputatie 1
Badge
een uur geleden nog, ik begon met huilen, ik wilde dit al voor meer dan 3 weken. ik kon niet meer tegen de stemmen in mijn hooft vechten. ik sloote mezelf op in mijn kamer en huilden, probeerde het er uit te huilen maar het was niet genoeg. de stemmen bleven me poeshen, ik staarde naar het puntenslijper mesje, een snee, twee, drie, en zo bleef ik door gaan. [Tekst verwijderd door moderator Kindertelefoon]
ik liet in eens het mesje vallen, het moment waarop alles door drong, wat ik aan het doen was. ik betrapte mezelf, uit de trans, uit het verlangen. ik raakte in paniek. angst nam het over. ik begon harder te huilen, het overstemde de harde muziek op de achtergrond niet. ik staarde naar de sneeien, ik wilde weg rennen, weg van mezelf. maar dat kon niet, mijn armen en benen zaten aan me vast. ik dacht weer aan die nachtmerrie, aan krista, mijn vader, mijn half zussen, esther en kim. alle trauma's, alle mensen wie ik al zo veel pijn heb gedaan. de persoon die ik haat, na meer dan drie weken niet gesneden te hebben, het zieke gevoel van er aan denken, alle keren dat ik snee, alle herinneringen kwamen terug. beelden flitsen door mijn hooft, stemmen, ik weet niet wat ik moet doen! ik voel me zo hulpeloos, zo alleen, bang en verdrietig.

-depressed-metalhead &#x;

1 reactie

Hallo!

Wat een heftige tekst hier boven, raak er een beetje stil van en word er ook wel erg verdrietig van, ik weet hoe je je eigen voelt en ik kan echt in je situatie komen. Ik wil je als tip meegeven om naar www.113.nl te gaan. deze mensen kunnen je het beste helpen. Je kan daar al je gedachten legen en je kan alles tegen 113 zeggen, alles is daar anoniem! Je kan 24/7 met ze bellen of chatten. Ook tot diep in de nacht. Toen ik de neigingen kreeg om me eigen wat aan te doen begon ik altijd snel te chatten met 113, ze hebben me vaak rustig kunnen houden. Je kan je eigen inschrijven voor een anonieme therapie met daarbij een vaste psycholoog waar 8 gesprekken mee gaat voeren! Ik heb zit precies op de helft van mijn gesprekken en ik moet zeggen dat ik al een stuk positiever ben, mag natuurlijk niet te hard juichen maar als nog! In die therapie ga je ook een veiligheidsplan maken, dat is plan waarin je gaat kijken hoe jij het beste veilig kan blijven.

Reageer