Vraag

over een poosje weer naar school...

  • 3 January 2020
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi 

 

Volgende week begint school weer, en ik zie er heel erg tegen op...school weet dat het niet goed gaat, en ze willen dan ook dat mijn ouders het weten. Maar dat wil ik niet straks worden ze weer boos omdat ik mezelf pijn doet en nog steeds.

Ik heb het al eerder in andere topic over gehad over automulitatie.

Inmiddels heb ik dus nu ook brand wonden. En echt als ze die gaan zien heb ik echt dikke probleem. Ik wil niet meer zien dat mijn ouders het weten dat ik onder brandwonden en snij wonden zit.

Ik haat mijn leven! Ik zie ook totaal geen doel waar ik naar toe kan werken, alles doe ik fout. Ik ben ook zo onzeker over mijn lichaam enz. Ik ben voor anderen een probleem. Thuis mag ik ook al niet zijn wie ik ben alles wordt af gekaats. En anders krijg ik nog een dreig stem te horen ook. Ik vraag me echt af kan ik gewoon leuke mensens tegen komen die mij willen steunen.

ik ben bang als ze me raar gaan aankijken over hoe ik er uit ziet op school 😭.

Ik heb ook niet echt de indruk dat ze in mijn klas om geven en ik zo bang bent als ik weer wordt gepest.

En ja wij krijgen koken op school. En ik moet eten en dat wil ik niet. Ik schaam me zo om hoe ik eet. In mijn gedachten is vaak een stemmetje dat zegt: je mag niet eten want dan wordt je dik.

Wat kan ik doen?

En als ik een praktijk opdracht hebt waarbij je mouwen omhoog moeten, wat kan ik zeggen om het niet te doen?

 


1 reactie

ik zou hulp zoeken want zo te zien heb je er zelf veel last van. ik snap dat het je ouders vertellen heel zwaar is maar ik zou het wek doen om jou te helpen als ze boos worden durf je stem te gebruiken om te zeggen dat ze wel boos kunnen worden maar dat het alleen maar averechts werkt. Als je het je ouders hebt verteld kan je de goede hulp krijgen die je na maten van tijd je een stuk blijer kan maken. 

veel succes en sterkte xoxo Nicole:heart:

Reageer