Over een paar jaar.

  • 19 December 2020
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vraag me echt af waar ik over 1 jaar of een paar jaar ben. Heeft iemand dit ook? Dat ik echt bang ben om dit te verliezen over misschien een jaar misschien 2 jaar? Fijne vrienden, gescheiden ouders met allebei een leuke vriend(in). Etc. Ik hoop dat bijvoorbeeld mijn vader en moeder hun vriend of vriendin blijven houden. En dat ik met mijn vriend waar ik altijd leuke tijden mee heb en op zijn tijd een sigaretje mee opsteek en lol mee heb in de klas en katte kwaad mee uithaal dat ik die blijf houden. Ik voel me echt kut als ik hieraan denk en me inbeeld dat dit allemaal weg is. Dit wou ik even kwijt. Heeft iemand dit nog meer?


2 reacties

hiii

zelf heb ik dit niet zo, maar mijn broer heeft dit continu. ik leef meer van dag tot dag. als er iets naars gebeurd gebeurd het maar. als je vooruit blijf denken en begrijp me niet verkeerd denken is prima. maar mensen zouden soms niet zoveel moeten denken. hoe lang leven we nou? waarom zou je alles willen weten? als iets gebeurd gebeurd het gewoon. dumpt je vriend je? dan zoek je een nieuwe dan was hij toch niet zo geweldig als je dacht. 

 

xx

 

hiii

zelf heb ik dit niet zo, maar mijn broer heeft dit continu. ik leef meer van dag tot dag. als er iets naars gebeurd gebeurd het maar. als je vooruit blijf denken en begrijp me niet verkeerd denken is prima. maar mensen zouden soms niet zoveel moeten denken. hoe lang leven we nou? waarom zou je alles willen weten? als iets gebeurd gebeurd het gewoon. dumpt je vriend je? dan zoek je een nieuwe dan was hij toch niet zo geweldig als je dacht. 

 

xx

 

Bedankt voor de reactie.

Reageer