Skip to main content
Vraag

Over een jongen heenkomen

• March 6, 2026
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Hee, ik ben een meisje van 16. Ik heb de afgelopen 2 jaar in een restaurant gewerkt. Daar heb ik een jongen leren kennen: J. J was toen 16 en ik was net 14. J had een relatie met een andere meid, maar sinds december 2023 ben ik al verliefd op hem. Zoals sommige van jullie misschien wel weten kan er op de werkvloer van een restaurant best seksueel getinte gesprekken komen. Bij mij was het meestal iets van: Heb je al gezoend? 

ik was toen dus 14 en had nog nooit gezoend. Ik heb altijd op werk gezegd dat ik wou wachten tot ik een vriend had om te zoenen

Fast forward.

Ongeveer 2 jaar later, juli 2025 ging het uit tussen J en z’n vriendin, hij had geen gevoelens meer. Dat had hij naar mij gesnapped, want in de tussentijd waren ik en J steeds betere vrienden geworden. We deden best veel flirten op werk, maar to be honest, bijna iedereen deed dat. 

Uiteindelijk was het augustus en ik was uitgeweest met wat vriendinnen en op het einde kwam ik J tegen. Hij heeft mij die nacht ontgroend. 

Op werk wist meteen iedereen het. Daarna hebben we nog 2 keer gezoend en weer wist iedereen het. Tussen onze eerste en derde zoen, heeft hij nog zijn ex en een vriendin van z’n ex gevingerd en gezoend. Mij maakte het niet zoveel uit, maar ergens vond ik dat wel jammer.

daarna heeft hij een andere meid gezoend: E. E en J werden vanaf toen redelijk serieus. E was ook een collega van J en mij. Toen heb ik tijdens het uitgaan een neefje van J gezoend en afgetrokken. Van dat laatste heb ik nog steeds spijt, ookal is dat al in november gebeurd. J wist uiteindelijk van beide dingen af en vond het vooral heel grappig. Een maand later ongeveer heb ik ook een vriend van J gezoend, niet als payback, maar gewoon omdat hij best knap was.

maar ik kom maar niet over J heen. Want de vorige keer toen ik uitging en J was er ook, heeft hij me knap genoemd en m’n heupen vast gehouden tijdens het praten enzo. 

hij heeft me serieus een relatie met E, en ik wordt daar stiekem onzeker van

wat heeft zij dat ik niet heb? Waarom wilt hij haar wel en mij niet? Waarom kom ik niet over hem heen?

2 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 6, 2026

Hoi, ja dat is wel heel vervelend en ik snap zeker dat je daar niet overheen komt. Toen ik mijn crush en vrienden hoorde praten dat mijn crush ook al op iemand anders was deed dat ook wel iets met mij. Ik werd heel verdrietig en voelde me gebroken, maar misschien is dat uiteindelijk niet eens waar😬 

Ik heb geen tips voor je helaas. Wel ff een knuf🫂

Liefs❤️ 

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

Hey Mae

Het klinkt erg vervelend voor je. Ik heb hier eigenlijk niet veel verstand van, maar als ik goed reken is J nu 18, toch? Misschien vond hij het leeftijdsverschil dan te groot en was E iets ouder? Het zal hoe dan ook niet door jou komen, want zoals ik het lees ziet hij je nog steeds als vriend of meer. 

Hopelijk kon ik je helpen en nog veel succes!