Vraag

ouders vertellen over zelfbeschadiging en meer

  • 10 April 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb dus allemaal mentale problemen sinds dat ik 7 was. Het begon met alleen denken dat het beter was als ik dood zou zijn. Maar nu is het alleen erger geworden. Ik denk dat er best veel mis met mij is. Maar ik wil eigenlijk niet echt beter worden. Ik wil gewoon weten wat er mis is en door gaan met hetzelfde leven als nu.

Maar niemand weet hoe ik me voel en ik weet niet hoe ik het tegen mijn ouders kan vertellen. En vooral dat ik niet beter wil worden. Ik ben bang dat ik nog een grotere probleem ben voor hun dan dat ik nu al ben.


1 reactie

Waarom wil je niet beter worden?

Ik heb ook heel lang gedacht dat ik een probleem was voor alles en iedereen, maar juist door er wel over te praten bleek dat helemaal niet zo te zijn. Met jou is er niks mis, het gaat alleen niet goed maar daar kunnen anderen je echt wel mee helpen, als je er voor open staat dan..

Misschien kun je contact opnemen met 113 deze mensen kunnen je helpen en naar je luisteren.

Enne als je je ouders wel verteld hoe je je voelt snappen ze jou misschien wel beter en kunnen ze je helpen met wat jij graag zou willen.

Reageer