ouders vertellen over zelfbeschadiging

  • 8 July 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

Oh ik haat mezelf zoo erg op dit moment. Gisteren had ik een gesprek met de leerlingondersteuner van school en zij begon er dus over dat ze mijn ouders moet vertellen over mijn zelfbeschadiging. K vind het zo kut. K heb voor het eerst de moed gehad om iemand mijn verhaal te vertellen, gebeurt dit. Echt gvddd. K haat mn leven zoo. K snap niet waarom ik zoveel verteld heb. Gvddd. Nee ik kan dit niet aan. Ben te emotioneel op dit moment


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Jenna,

we lezen dat je in een lastige situatie zit.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Reputatie 7
Badge +7

Hoiii lieve @Jenna:)

Gaat het? :) Ik hoop dat je wat rustiger bent geworden, want toen je dit topic schreef was je volgens mij best in stress.... :( 

Ik heb in een andere topic van je gelezen dat je zm gedachtes hebt. Misschien heb je hier wat aan. Ik vind het zelf heel mooi: 

Ik zou met de leerlingondersteuner een keertje goed praten. Zeg tegen haar/hem dat je nog niet klaar voor bent om het aan je ouders te vertellen. Ik begrijp dat de leerlingondersteuner wilt dat je het tegen je ouders verteld, maar ze/hij gaat echt je niet dwingen om te vertellen. Veel sterktee! En ik wens je heel veel succes:)

Liefs xxx Banaantje <3

Reageer