hey ik heb een vraagje als je therian bent en je ouders weten dat hoe reageerde ze en nog tips om je ouders het te vertellen
hey ik heb een vraagje als je therian bent en je ouders weten dat hoe reageerde ze en nog tips om je ouders het te vertellen
mijn ouders vinden het prima. ze snappen het niet helemaal maar kopen soms spulletjes zodat ik maskers kan maken. btw is dat amber.kat in je pfp??! :D
Hoi
Liefs van mij<3
Als je zeker weet dat je het wilt vertellen zou je een PowerPoint presentatie kunnen maken en daarin alles uitleggen,
Ik heb het zelf niet aan mn ouders verteld
Groetjes smokey (ik ben ook een therian)
hey
-
smokey ik zie je best vaak in andere therian topics reageren en daar zeg je dat ze je niet accepteren en dat je er drm niet zoveel van laat zien ik vraag me af hoe dat nou eig zit
-
anoniempje1010 en ja dat is 4mberkat ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n fan van haar en ook van itz.me0w die heb ik als tel achtergrond
dankjullie wel voor de reacties
Hee,
Als je ouders lgbtq+ supporten zijn ze waarschijnlijk ook oké met dat jij een therian bent. Ik zou dat eerst achterhalen en als ze dat doen kan je het vast vertellen.
Ik wil je niet bang maken natuurlijk, maar sommige ouders zijn hier een beetje op tegen en kunnen heftig reageren, dus ik zou het alleen doen als je zeker weet dat ze niet boos worden :)
xxx
O,
Eum ja, aangezien ik het m'n ouders niet echt heb verteld maar ze het wel weten (ze denken dat het een soort hobby is) ze vinden het raar en als ik staarten zou dragen in het openbaar doe ik ze daar pijn mee... mij boeit het niet, ik ben meer spiritueel therian.. en zit ook op yoga.
Geen idee of je het snap ik snap er zelf namelijk ook niks van.
Gr smokey
hey
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.