Skip to main content

Heyyy. K ben een meisje alicia 14 jaar en mijn ouders hebben al like 2 jaar ruzie ene keer 1 week rustig mr meestal niet langer dan een week. Ze maken heel vaak ruzie en soms slaat me vader me moeder of gooit hij net glazen ofz tegen mijn moeder aan . Een keer is de politie gekomen maar is niks gebeurt ze kwamen alleen eff kijken wat aan de hand was.  We wonen in een HEEL klein huis met zn 4 en in een huis met 2 slaapkamers en 1 keuken en woonkamer heel klein. Terwijl we eerst in een groot huis woonden met 3 / 4 slaapkamers en gw groot huis maar we zijn verhuist want me pa stopten met werken dus we hadden minder geld en moesten het huis verkopen alleen het is nog niet verkocht. Maar ik word heel vaak wakker als ik slaap van hun ruzie,s en haal hele slechte punten ik heb 7 onvoldoendes gemiddeld en ga wss niet over.  School weet niet wat thuis aan de hand is eig niemand buiten me familie weet het ik wil het heel graag met iemand over praten maar wil er niet over beginne en weet ook niet hoe of met wie. Ik zie het leven steeds minder zitten want heb ook best weinig vrienden en de vrienden die ik heb voelen nep aan en vertrouw ik eig niet .  Maar ik hoorde me papa laatst tegen me moeder zeggen dat hij haar oprecht gaat dood maken en ik ben bang dat hij dat idd srs neemt of zelfmoord misschien gaat plegen want ik zag ooit in zijn telefoon staan dat hij met 113 heeft gebelt toen ik dit tegen hem zij werd hij boos dat het een onzin verhaal is wat ik zei. Wat kan ik het beste doen? 

Hey, je hebt het moeilijk zie ik.. ik zou het toch tegen iemand.. het is erg moeilijk. Als je het tegen iemand zegt dan kan het probleem misschien worden opgelost. En dat je vader je moeder wil dood maken.. dat is erg heftig. Ik zou de kinder telefoon bellen. Of met ze chatten. Doe dat asjeblieft. Veel liefs en knuffels, E


Hoi @Alicia2 ,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Babs (De Kindertelefoon) 

 


Reageer