Hoi allemaal!
Dit is inmidels mijn 3e topic en korte tijd en ik wil alleen fftjes zeggen dat ik me niet probeer aan te stellen maar dat ik alleen veel antwoorden zoek :p
Door naar de vraag: zoals de titel al zegt laten mijn ouders me niet testen, nu heb ik het niet over een corona test of iets dergelijks maar ik heb het over: ADHD, Anxiety dat soort dingen
Ik doe online wel is van die tests en krijg vaak hetzelfde resultaat alleen zoals de meeste weten is dat geen echte verklaring (hoe dat ook heet)!
"Speciaal voor jullie" heb ik nog een paar tests gedaan en hier zijn de uitkomsten..
Nou ADHD en Social anxiety zijn allebij wel hele brede onderwerpen en ik weet zeker dat het bij mij niet zo ernstig is. Maar wat ik wel weet is dat ik me tijdens: toetsen, uitleg, werk, huiswerk, etc. etc. Weinig tot geen concentratie heb..
Dat was vooral over het ADHD stukje nu over de social anxiety (jaja het verhaal is nog niet klaar)
Er valt hier weinig over uit te leggen.. (bijna iedereen weet wat het is en wat het doet.. bij mij zijn vooral de aspecten: openbaar spreken (denk aan presentatie dat soort dingen) niet te doen ik zweet me helemaal leeg en ik stotter er op los. ik ben 1 x flauwgevallen van de zenuwen tijdens een (volgens docent leuke) presentatie.. ook als ik word uitgenodigd bij vrienden ga ik er 9 van de 10 x niet heen doordat ik me daar helemaal niet op mijn gemak voel en begin te stotteren ;-; schaam ik me natuurlijk helemaal kapot van maargoed het rare is dus tijdens mijn werk heb ik er (bijna) geen last van! Ik doe dan ook geen kassa enzo maargoed..
Mijn vraag is dus hoe krijg ik mijn ouders zover mij naar de huisarts te rijden en me een paar tests te laten doen..
Alvast bedankt voor de reacties! En heel erg bedankt voor het lezen van dit ontzettend lange "boek" Durpyy :)
PS: waarschijnlijk laten mijn ouders me niet testen om me te irriteren. we hebben dus geen goede band en zij doen er ook niks aan ja slechter en slechter maken. Het is thuis echt niet te verdragen, als ik dan op mn kamer zit zoals ze graag willen is het ook niet goed want dan doe ik niets :-: