Ouders doen vervelend

  • 21 March 2022
  • 0 reacties
  • 27 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik ben een meisje van 13 dat erg van horror geniet. Ik kijk het graag, tot grote ergernis van mijn ouders. Ik voel me daar fijn bij en na een drukke schooldag doe ik niets liever dan in de avond in mijn bed horror filmpjes kijken. Ik word daar op een of andere manier rustig van en het verminderd mijn stress. Mijn ouders hebben dit sinds vandaag vanĀ  mij verboden. Ik mag het nooit meer kijken. Zij denken dat ik somber en verdrietig wordt daardoor, volgens hun zit het vol met haat en verderf. Maar ik word eigenlijk alleen maar ongelukkig van school. Dit heb ik ze al heel vaak duidelijk gemaakt maar ze luisteren alleen maar naar zichzelf. Nu moet ik dus maar allemaal vrolijke video's kijken met rEgEnBoOg en ZoNnEsChIjN terwijl ik daar helemaal niet van geniet. Ze hebben zelfs gedreigt de wifi uit te schakelen en alles in te nemen als ik ook nog maar een keer horror kijk. Ik word er zo moe van. En als ik een onvoldoende haal zijn ze boos. Ik ben gewoon hartstikke ongelukkig en er is niks aan te doen.


0 reacties

Geen reactie

Reageer