Ouders die ruzie hebben

  • 1 August 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben roos mn ouders hebben nu ruzie letterlijk nu en ik ben als ik eerlijk mag zijn nog maar 11 jaar oud en ben bang dat ze uit elkaar gaan en ik akn me het leven dna nie voorstelen want ik heb ook een zusje die 9 is maar geheugen van 2-3 jaar en daarom moet er altijd iemand bij zijn en ze kan ook niet opsplitsen dus 1 naar mem 2 naar heit dat gaat nie mn broer weet niks van deze ruzie en mn zusje ook niet ik was net wakker geworden en hoorde dit ze weten dat ik dit weet ik heb gevraag als ze gaan scheiden mn vader aka heit zei weet ik niet dat weet ik echt niet  ik ben al zo lang mogelijk zelfstandig er mee om te gaan maar het lukt niet ik wou chattrn maar het is 22.45 dus dat werkt niet en ik had eerder al mental breakdowns heb zelfs al 3 keer zm willen doen maarja elke keer stopte ik of ze me ik weet niet wat ik moet doen help


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Proberen rustig te blijven.. misschien kun je iets gaan doen voor afleiding, zodat je niet steeds met je gedachten bij je ouders zit. 
Het is wel moeilijk voor jou lijkt me.. het lijkt alsof je je heel verantwoordelijk voelt en je maakt je al zorgen over de toekomst. Dat begrijp ik heel goed, mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik 10 was, ben nu 15. 
Maar probeer vooral niet te veel na te denken over de toekomst, het is nog niet zeker, je kunt het nog niet weten, dus om nu allemaal gebeurtenissen in je hoofd te bedenken hoe het allemaal mis zou kunnen gaan, is niet zo heel slim. Je krijgt dan namelijk misschien onnodige stress. Ik weet dat dat meestal vanzelf gaat, maar ik zal echt afleiding proberen te zoeken en proberen je niet te veel zorgen te maken..

<3 afraidofpeople

Heel erg bedankt! Ik ga je advies volgen:) 

Reputatie 1
Badge

Graag gedaan <3  hopelijk voel je je snel wat beter :)

Reageer