Vraag

Ouders betrapt op sex

  • 28 July 2018
  • 4 reacties
  • 2255 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal, Ik liep gisteravond naar mijn moeders kamer toe om iets te vragen maar toen zag ik haar sex hebben met een persoon die ik niet ken. Ik schrok heel erg en zij schrokken ook ze trokken snel de dekens erover heen en ik liep snel weg. Nu vind ik het wel moeilijk om haar aan te kijken of iets te vragen en durf ik ook niet meer op haar kamer te komen. Zelf heb ik het nooit echt met mijn ouders over sex gehad daarom schrok ik zo erg heeft iemand tips om het misschien makkelijker te verwerken?

4 reacties

Hoi,

Allereerst, zijn je ouders gescheiden / heeft je moeder geen relatie? Want anders gaat ze dus vreemd en dan lijkt mij dat extra vervelend om te hebben gezien.

Seks is voor sommige mensen zo'n grijs gebied. Als je het zelf nog nooit hebt gedaan en als er ook nooit over gesproken wordt, weet je wel dat het bestaat (ik bedoel, dat was waarschijnlijk de manier waarop jij bent ontstaan), dat mensen het doen. Maar pas als je het ziet of meemaakt, wordt het echt.

Ik denk dat het wel kan helpen om het hier met je moeder over te hebben. Misschien is het nu zo'n onderwerp wat tussen jullie in hangt en wordt de situatie daarvan alleen maar ingewikkelder. Het is oké om haar vragen te stellen als je die hebt.

Onthoud dat zij zich waarschijnlijk meer schaamt dan jij. Ik weet eigenlijk niet of schamen wel het goede woord is. In ieder geval denk ik dat zij toch zeker ook heel erg geschrokken is.

Ik zou met je moeder gaan praten. Dat lijkt me echt het beste.

Gr. Pin
Hoi Pin, Mijn vader en moeder zijn inderdaad gescheiden maar ik vind het heel raar dat er midden op de nacht een man die ik niet ken in huis zit. Ik ben op het moment nog een beetje in Shock en durf er niet over te praten.
Hi,

Dat snap ik. Ik weet ook niet wat ik zou doen in die situatie.

Is het een idee om anders nog even te wachten, zodat je uit die shock komt, en dan proberen alsnog met je moeder te praten?

Je kunt je moeder ook een brief schrijven of een appje sturen, zodat zij het gesprek kan beginnen.
Ik snap dat jij je echt niet prettig voelt als er een vreemde man midden e in de nacht in jou huis loopt
(ik denk dat het een beetje het zelfde gevoel geeft als er iemand heeft ingebroken en je de deur wijd open ziet staan als je thuis komt ja is niet echt zelfde maar het gevoel komt aardig overeen denk ik) totaal niet prettig voor jou.

Laat het een beetje tot rust komen in je hoofd en probeer je moeder er niet anders door te benaderen of anders over haar te denken als je dat niet hat gezien was het nog wel gebeurd maar je hat het niet geweten.
Ik vind wel dat je dit met je moeder zou moeten bespreken zo als gezecht is kan dat als je dat moelijk vind via een brief of appje. Kijk als je het zag en je vond het prima zou je dit niet perse moeten bespreken maar precies omdat je het niet fijn vind zou je het moeten zeggen

Je kan zo iets zegen als mama ik vind het echt niet fijn als er vreemde in ons (zeg ons wand het is ook jou huis en je moet je er prettig voelen) huis zijn in de nacht ik slaap er niet gerust door.

Meer hoeft het niet te zijn je hoeft die heele gebeurtenis niet te noemen zo weet ze genoeg en hoef je je niet al te awkward te voelen❤️?? ik weet eigelijk wel zeker dat ze dat snapt ze is ook kind geweest en heeft dat zoizo niet gedaan om jou te kwetsen ofzo

Veel suc6❤️❤️❤️

Reageer