Skip to main content

Hallo ik ben een jongen van 15 jaar en ik zit in mavo 3 en heb binnenkort een ouderavond. Alleen vertel ik mijn vader (want daar woon ik) nooit of ik toetsen of toetsweken heb waardoor ik nooit cijfers vertel. Hij is heel streng op het gebied van school. Ik sta voor 4 vakken onvoldoende en als hij dat hoort op de ouderavond gaat hij mij slaan thuis. Ik heb dit eerder gedaan in klas 1 maar nu is het erger want het is een pre examen jaar. Ik weet niet wat ik moet doen hij heeft de mail nog niet gelezen, zal ik hem verwijderen of mijn moeder om hulp vragen. Ik ben doodsbang ik kan niet slapen elke avond. Ik ben ook niet gelukkig bij mijn vader hij wordt snel chagarijnig en boos, schreeuwt om alles. Ik wil gwn vluchten naar mijn moeder en hem nooit meer zien. Hij maakt mij onzeker. Wat moet ik doen.

Ik begrijp het 

Maar verdwijn die mail niet straks als hij achterkomt dan heb jij een nog groter probleem 

Niemand heeft recht om je te slaan ook niet als je slechte cijfers haalt

Als hij je nog een keer slaat dan zou ik aangifte doen bij de politie 


Hoi @Ikweetgeengebruikersnaam ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Veel sterkte en groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon


Als jij je best doet voor school, dan is het oké.

Ik heb hetzelfde leerjaar gedaan, er is nog veel mogelijk in het officiële examenjaar. Geloof mij.

Je kunt dit ook met je mentor bespreken.

Zoek hulp, alsjeblieft..  want dit is niet goed.

Komt goed!!


Reageer