Vraag

oud en nieuw

  • 12 December 2020
  • 6 reacties
  • 134 Bekeken

Badge +2

Hi, ik heb bijna een half jaar  een vriendje en hij wil graag dat ik met oud en nieuw bij hem ben en dat ik daar blijf slapen, maar ik vind dat mijn eigen familie voor gaat met dit soort dingen. Alleen nu heb ik hem aan het huilen gemaakt omdat wat hij heel graag wil niet gebeurd. Ik voel me er kut over maar dit is wel wat ik wil. Hoe kan ik het hem uitleggen?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

hoii,

vertel hem dat je heel veel van hem houdt en koop iets lekkers voor hem en vertel hem dan nog eens dat je het gewoon prettiger vind als je bij je familie bent bij dat soort dingen. Misschien kan je dan voorstellen dat hij bij jou komt slapen? Geef hem een goede knuffel en stel een datum voor wanneer je bij hem kan komen logeren. Dan gaat hij het vast wel oke vinden.

Stuur je nog even een berichtje?

xxx

Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Ik mag niet met hem logeren omdat we een keer zijn betrapt dat hij z’n shirt uit had en mijn moeder is bang dat we meer doen. We hebben wel eens eerder samen geslapen maar daar was mijn moeder ook niet blij mee. Hij blijft maar vragen om het toch te vragen maar dat vind ik moeilijk en mijn moeder vertrouwd me niet meer alleen met hem, ik mag ook niet meer alleen op mijn kamer zitten met hem

-onnodige quote verwijderd-

Hoe oud ben je als ik vragen mag?? En wil je ook meer met hem doen, of niet?? Vervelend voor je, ik weet helaas niet wat je hieraan kan doen, mijn vriendje kan ik helaas niet ontmoeten want hij leeft in America :/

Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Ik ben 13 jaar en ik wil wel meer met hem doen maar over een paar jaar nu nog niet

Reputatie 5
Badge +3

13 is inderdaad wel vrij jong en ik denk persoonlijk dat je dan het beste gewoon naar je moeder kan luisteren hoe vervelend dat ook klinkt. :kissing_heart:

Hey Gwnnn,

Je vriendje wilt dat je oud&nieuw bij hem komt, maar jij geeft aan dat liever met je eigen familie door te brengen. Eigenlijk is dat helemaal niet gek, jullie hebben volgens mij beiden hetzelfde idee: dat je het thuis wil doorbrengen.

Nu is dit volgens mij vaak wel lastig in een relatie, in dit soort situaties geldt wel het principe ‘geven en nemen.’

Je hebt bijvoorbeeld ook kerst, opgesplitst in 1e en 2de kerstdag. Dan spreek je af dat je oud&nieuw bij hem doet en dat hij met kerst bij jou komt of andersom. Of dat je 1e en 2e kerstdag verdeelt en dan oud&nieuw ook.

Je kunt misschien ook doen dat je oudjaarsdag bij hem bent en dat je dan savonds/snachts naar jouw huis gaat en dat hij dan nieuwjaarsdag bij jou is. Of dat jullie alleen overdag bij elkaar zijn en de nacht van oud&nieuw allebei thuis doorbrengen. Dan ben je niet met elkaar, maar wel allebei thuis.

Er zijn denk ik best wel veel mogelijkheden voor, je moet er alleen even samen uitkomen.  Desnoods ga je videobellen, allebei vanuit huis..

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, je kan het ook nog met je ouders of zijn ouders bespreken en dan met elkaar een oplossing verzinnen. Succes!

Groetjes,
Simply Me

Reageer