Vraag

oproep: MOEILIJKE KEUZE MAKEN?

  • 7 February 2022
  • 29 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

heyy ik ben wilhelmavemela,

en ik heb een probleem namelijk ik zou of doe mee aan een NK. ik zou of doe dat mat iemand anders want het is voor duo. maar ik heb ruzie gemaakt met mijn coatch mijn zussen zitten ook in een duo en toen we naar dat trainen gingen hadden we ruzie met zijn drieën en daar was ik het aan het op lossen met een van de twee.  dat ging goed tot mijn en mijn zussen hun coatch kwam. ik zij dat ik weg wilde omdat het met mijjn andere zus niet opgelost was en toen flipte ze helemaal over dat ik sorry moest zeggen en ze stond daar maar te schreeuwen en op gegeven moment zei ze dat ik het niet waard was. en ze stond 5 minuten lang tegen me te schreeuwen tot mijn zus ingreep (ze stond er naast) toen de coatch zei dat ik het niet waard was . toen kwam er iemand anders en toen heb ik weg kunnen gaan. we gaan dus nog een gesprek met haar voeren.

 

de vraag is nu of ik nog mee wil doen aan het NK want ik heb er 45 euro voor betaald en ik laat mijn partner in de steek. ik moet de keuze deze week maken dus graag snel advies. en als ik wel meedoe dan zal de band altijd stuk blijven.

ik hoop op snel advies want ik zit ermee

bedankt voor het lezen van mijn verhaal

 

kiss me


29 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ben er ff stiekem nee joh ik word niet jaloers 😉 is toch leuk en vrienden zijn waardevol.  Maar ik ga weer anders ben ik ook stout haha dus gauw weer van de wifi. Ik laat morgen alles weten over hoe de hunt ging 😎 kussss

Grtz en liefs Julian XXX 

Tot morgen en gelukkig dat je niet jaloers wordt ;)

Kiss me

 

Geen zorgen Julian 

Reputatie 4
Badge +2

Hallo  @MCES, @Julian12 en @wilhelmavemela , 

 

Jullie gaan off-topic, willen jullie aub bij het onderwerp blijven?

 

Groet, Loes

De Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +7

Ja sorry, ik was het even vergeten 

Reputatie 7
Badge +19

Sorry mijn fout ik probeer er aan te denken

Reageer