Vraag

oproep: MOEILIJKE KEUZE MAKEN?

  • 7 February 2022
  • 29 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

heyy ik ben wilhelmavemela,

en ik heb een probleem namelijk ik zou of doe mee aan een NK. ik zou of doe dat mat iemand anders want het is voor duo. maar ik heb ruzie gemaakt met mijn coatch mijn zussen zitten ook in een duo en toen we naar dat trainen gingen hadden we ruzie met zijn drieën en daar was ik het aan het op lossen met een van de twee.  dat ging goed tot mijn en mijn zussen hun coatch kwam. ik zij dat ik weg wilde omdat het met mijjn andere zus niet opgelost was en toen flipte ze helemaal over dat ik sorry moest zeggen en ze stond daar maar te schreeuwen en op gegeven moment zei ze dat ik het niet waard was. en ze stond 5 minuten lang tegen me te schreeuwen tot mijn zus ingreep (ze stond er naast) toen de coatch zei dat ik het niet waard was . toen kwam er iemand anders en toen heb ik weg kunnen gaan. we gaan dus nog een gesprek met haar voeren.

 

de vraag is nu of ik nog mee wil doen aan het NK want ik heb er 45 euro voor betaald en ik laat mijn partner in de steek. ik moet de keuze deze week maken dus graag snel advies. en als ik wel meedoe dan zal de band altijd stuk blijven.

ik hoop op snel advies want ik zit ermee

bedankt voor het lezen van mijn verhaal

 

kiss me


29 reacties

Reputatie 7
Badge +14

heyy @wilhelmavemela

Ik zou gewoon meedoen met het NK. Die kans krijg je immers maar zelden in je leven :).

xx Eenmeisje004 

Dit zijn echt moeilijke keuzes 

Ik snap dat het moeilijk om te kiezen is 

Ik zou voor de NK gaan

Eenmeisje004 heeft gelijk 

Het is een bijzondere kans

Maar koop een cadeautje voor je partner 

 

Succes

Zelle 

Reputatie 7
Badge +19

wat voor cadeau ik ken haar niet zo goed

Reputatie 7
Badge +17

heyy @wilhelmavemela

Ik zou gewoon meedoen met het NK. Die kans krijg je immers maar zelden in je leven :).

xx Eenmeisje004 

Ben  ik het mee eens ! Wat een kans joh :D hoewel het vervelend is dat dit er bij komt maar dit klinkt als een droom :) ik zou het doen hoor . Maar ik snap dat van die coach ook niet om zo te doen omg. Had ik laatst ook wat kunnen mensen toch dom doen. dan voel je je zo  bad daarna ! Snap ik helemaal.  En btw heel knap dat je een NK mag doen ! wow :sunglasses::heart_eyes:

heel veel succes !

Grtz en liefs Julian XXX

Hoi @wilhelmavemela  omg wat gebeurt dat vaak van die volwassen mensen die kinderen helemaal afsnauwen en vernederen, jij, Julian12, mijn vriendje en nog veel meer maken dat mee. Ik vind dat zo gemeen. En als jij zo’n geweldige kans op een NK hebt, meis, doen ! Laat je dat niet afnemen. wat super leuk en knap dat je dat mag en kunt !

Pak een later en rustig momentje om het uit te praten met degene waar je  mee wilt praten. maar pak ook deze kans want dat lijkt me geweldig ! :D

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 2
Badge

Hoi hoi, laat de kans niet schieten om mee te doen aan het NK! Dat is toch vet cool? En je hebt alleen jezelf ermee als je het niet doet.

groetjes

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ga je er naartoe en laat je weten hoe het afliep ?  

Grtz en liefs Julian XXX 

 

 

❤️ Love is a mystery 

Reputatie 7
Badge +19

Ja zal ik doen het NK is pas in mei dus dat duurt nog even en ik ga het doen

Reputatie 7
Badge +17

Ja zal ik doen het NK is pas in mei dus dat duurt nog even en ik ga het doen

Top !  Toch vast succes en 😚😚you know.

Grtz liefs Julian xxxx

Reputatie 7
Badge +19

Ja zal ik doen het NK is pas in mei dus dat duurt nog even en ik ga het doen

Top !  Toch vast succes en 😚😚you know.

Grtz liefs Julian xxxx

Tess I always will no en you always no:

Kiss me

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben afgelopen vrijdag naar circus geweest en mijn moeder ging mee om de coach te vertellen dat ik meedeed omdat het gesprek nog niet gevoerd is en het gaat er ook niet meer komen mijn ouders hebben besloten dat ik niet meer mee mag doen en mijn zussen mogen nog wel meedoen dat vind ik niet eerlijk en ik vind het jammer dat die coach het voor mij verziekt heeft zij is ook overwerkt en ik ga ook van circus af want zij geeft les daar en nu moet ik dus een andere sport kiezen alleen ik weet niet wat hebben jullie tips?

Hoi !! Nou wat een tegenslag voor jou.  Heel jammer.  Als je wat anders zoekt wat bij je past. Als je van samen werken houd en heel veel verschillende activiteiten en sociale dingen , ik zelf zit bij de scouts. Kijk mijn topic leiding geven maar eens 😉 ik vind het daar echt superleuk en veel leuke mensen en je doet echt van alles. En leert heel veel dingen.  Vooral op kamp is zo cool ! Je zou daar eens aan kunnen denken zit vast wel bij jou in de buurt. Zoek het maar eens op.  Nouja tipje van mij.

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou zeggen doe mee met de NK en laat mij weten hoe het ging❤️ en veel succes hé 😚

veel love❤️

@wilhelmavemela ga het doen ❤️

Kiss me 😘

Reputatie 7
Badge +19

Heb je deze niet gelezen het gaat niet door en mijn zussen mogen wel nog meedoen

Ik ben afgelopen vrijdag naar circus geweest en mijn moeder ging mee om de coach te vertellen dat ik meedeed omdat het gesprek nog niet gevoerd is en het gaat er ook niet meer komen mijn ouders hebben besloten: DAT IK NIET MEER MEE MAG DOEN AAN HET NK en mijn zussen mogen nog wel meedoen dat vind ik niet eerlijk en ik vind het jammer dat die coach het voor mij verziekt heeft zij is ook overwerkt en ik ga ook van circus af want zij geeft les daar en nu moet ik dus een andere sport kiezen alleen ik weet niet wat hebben jullie tips?

Lees dit bericht maar door ik heb het voor de duidelijkheid in hoofdletters geschreven

Reputatie 7
Badge +19

Wel bedankt dat je me zo aan moedigd ik zou gaan als het mocht maar nee helaas voor mij

Reputatie 7
Badge +7

oh sorry ik wist niet ik had het niet gelezen☹️

Reputatie 7
Badge +19

Je hoeft geen sorry te zeggen want ik ben hartstikke blij met mensen als jij op het forum een en al positief ben je ik word gelijk blij als je bv zegt dat ik en @Julian12 Cute zijn

Reputatie 7
Badge +7

Ja maar dat zijn jullie ook hihi

Reputatie 7
Badge +19

Kijk dit bedoel ik soms schater ik het uit van het lachen om dan bv zo een hihi erbij alsof je stout bent geweest en @Julian12  Niet jaloers worden want jij bent de ware MCES is gewoon een goeie vriend echt ik moet keihard lachen:);)

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil niet off topic gaan maar als jij geen vriendje had dan was Julian dat zeker geweest 

Reputatie 7
Badge +19

Ja en eigenlijk is hij dat ook toch Julian?

Reputatie 7
Badge +7

Ahh Julian toch

Reputatie 7
Badge +17

Ben er ff stiekem nee joh ik word niet jaloers 😉 is toch leuk en vrienden zijn waardevol.  Maar ik ga weer anders ben ik ook stout haha dus gauw weer van de wifi. Ik laat morgen alles weten over hoe de hunt ging 😎 kussss

Grtz en liefs Julian XXX 

Reputatie 7
Badge +7

Zie je morgen Julian 😊

 

MCES 😉

Reputatie 7
Badge +19

Ben er ff stiekem nee joh ik word niet jaloers 😉 is toch leuk en vrienden zijn waardevol.  Maar ik ga weer anders ben ik ook stout haha dus gauw weer van de wifi. Ik laat morgen alles weten over hoe de hunt ging 😎 kussss

Grtz en liefs Julian XXX 

Tot morgen en gelukkig dat je niet jaloers wordt ;)

Kiss me

Reageer