Skip to main content

hoi, mijn vader en mijn broers willen naar mijn oom en tante in zweden mijn moeder blijft thuis. ze willen dan gaan vliegen. ik heb nog nooit gevlogen. ik ben in twijfel of ik mee ga of niet.

Hoi

Kun je misschien op een rijtje zetten waarom je wel zou gaan en waarom niet. Als je het niet doet hoe lang gaat het dan duren voordat je er weer heen kan? En als je het wel doet hoe lang ben je bij je thuis weg en kan je dat? Als je er wel heen gaat veel plezier.

Groetjes SadLightbulb.


Hooi, het is voor mij niet heel duidelijk waarom je dit post. Wanneer gaan ze naar Zweden?

Vliegen is eigenlijk niet zo eng. Een vliegveld kan wel heel erg saai zijn, maar heel veel is goed geregeld. Misschien ben je wel luchtziek en moet je kotsen op het vliegtuig ofzo, maar ja dat hoort erbij. 

Als je twijfelt vanwege je relaties met je familie: ik zou alleen meegaan als ik een goede relatie heb met mijn vader, broer en tante wil ontmoeten EN als mijn moeder op haarzelf kan leven. Als dit niet het geval is voor jou, zou ik thuis blijven. Misschien kun je iets meer vertellen over waarom je twijfelt? 

Groetjes!!


Ik zou het gewoon doen. Als je vliegangst hebt gewoon niet uit het raam kijken.

Ik hoop dat je hier iets aan heb

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer