Alvast heel erg sorry voor dit lange verhaal, maar zouden jullie het alsjeblieft toch willen lezen? 🥺
Hii! Ik pas sinds denk ik een jaar op nu, en ik heb 1 vast adresje bij mijn moeder in de straat (mijn ouders zijn gescheiden). Daar wonen een meisje van 10 & een jongetje van 5 (Hein), en ik vindt het heel leuk om daar op te passen, maar Hein die wilt me ook buiten het oppassen zien. Het begon een paar maanden geleden, toen hij steeds langskwam om mijn Nintendo switch game Mario kart te lenen (die hebben zij ook maar niet dat spelletje) en dat vond ik prima, maar daarna wilde hij ook samen spelen enzo. Nou kon ik toevallig steeds niet omdat ik bij mijn vader was, of bij een vriendin, maar vandaag zou ik moeten oppassen bij ze omdat Hein ziek is (overdag dus). Nou had ik vanochtend een appje gekregen dat het niet meer hoefde omdat ze toch thuisbleven, maar of ik wel even langs wilde komen. Ze hadden het gisteren ook al gevraagd maar toen was ik bij een vriendin. Nu kan ik moeilijk afzeggen omdat ik natuurlijk zou moeten oppassen en dus geen plannen kan hebben. (De reden dat ik niet wil is dat ik er ten eerste gewoon geen zin in heb, en ook dat ik het erg akward vind omdat die ouders er gewoon bij zitten.) wat moet ik nu doen, want ik wil niet dat ze het nóg vaker gaan vragen. Ik ben de oppas, niet het vriendinnetje.
xxx