Vraag

opgelicht met foto

  • 26 November 2019
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

ik heb vandaag ongelofelijk dom een naaktfoto naar iemand gestuurd die ik niet ken. diegene vraagt nu geld en dreigt het door te sturen naar mijn moeder. wat moet ik doen?

thankx


5 reacties

beste wat je kan doen is niks meer zeggen en diegene overal op te blokkeren zodra ze je niet meer kunnen bereiken ben je niet meer interessant   voor ze, wat je ook doet geef je er niet aan toe dan kom je alleen maar dieper in de shit.

Heyo,

Het beste is inderdaad om diegene overal te blokkeren en ervoor zorgen dat die geen contact meer kan maken met jou. Je zou ook heel eerlijk naar je moeder kunnen gaan en vertellen wat er is gebeurt.  I know het is ongemakkelijk en niet prettig, maar dan is er meteen geen bedreiging meer,  want je moeded weet ervan en kan je misschien wel helpen.

 

Je zou trouwens ook nog aangifte kunnen doen tegen deze persoon. Als je de politie vertelt dat je een naaktfoto per ongeluk hebt gestuurd naar iemand en dat deze persoon je zit te bedreigen om meer of om geld, dan kan de politie deze persoon opsporen een aanhouden.  De foto wordt dan meteen verwijderd en deze persoon krijgt zijn verdiende loon.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Ivdb,

wat vervelend voor je dat iemand je chanteert met die naaktfoto! Zoals Spookyzx hierboven ook al zegt, kan je er mee naar de politie. Die krijgen hier ( helaas ) wel vaker mee te maken en kunnen je dus helpen.

Zie voor meer informatie en tips ook de sites Meldknop en Helpwanted, via deze linkjes:

 

https://www.meldknop.nl/seks/chantage-met-naaktbeelden/

of

https://www.helpwanted.nl/checkjouwsituatie

 

Heel veel succes en sterkte ermee,

met vriendelijke groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Hallo Ivdb :)

Vervelend dat je met chantage te maken hebt. Je kan contact nemen met de kindertelefoon door te bellen/chatten erover of naar de links gaan die Marieke heeft gestuurd. Ik zou niks sturen want dan weet hij dat je gevoelig bent voor chantage en wilt hij misschien nog meer geld.

-Dr8gon99

Gewoon negeren en overal blokkeren als jij hem gaat betalen gaat het erger en erger worden

Reageer