opdracht van school

  • 31 October 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, vandaag had ik een opdracht van school, ik moest op een briefje schrijven, vervelende berichten. 

Ik had opgeschreven: Je mag lekker dood gaan met je kankerziekte en je hebt lekker geen vrienden. 

Ik voelde bij deze opdracht me eigenlijk helemaal niet zo fijn, want ik dacht bij mezelf: Waarom moeten we überhaupt deze opdracht doen? 

Maar ja, ik heb het gewoon gedaan, iemand had één van de berichten van mij gekregen. 

Zij dreigde om het te melden bij de directrice, ze zei het als een grapje, maar eigenlijk vond ik het zelf helemaal niet leuk. Ik voelde me wel stress van de opdracht en ik wist even niet wat ik moest zeggen. 


1 reactie

Ik snap dat jij je zo voelt, heel vervelend inderdaad. Ik vind het om eerlijk te zijn best wel raar van je school om zo’n opdracht aan leerlingen te geven. In elk geval, je hoeft niet bang te zijn om in de problemen te komen, want het is jou letterlijk als opdracht gegeven DOOR de school dus de school kan je er niet om straffen. Jammer weer dat een school leerlingen iets laat doen waar zij zich misschien wel niet heel comfortabel mee zijn.

Reageer