Opa en oma hebben extreme ruzie

  • 11 April 2019
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo allemaal,

oma is HEEEEEL boos op opa omdat opa nooit iets doet in dit huis, en opa en oma werken in een kantine (ik zeg niet waar). Opa zei: IK GA NIET GVD, oma is heel boos en verdrietig. Nu is oma alleen naar de kantine terwijl ik vroeg of dat ik mee moest helpen, oma zij: nee jongen, hoeft niet. ik zij ok.
oma dacht dat het voetballen nog bezig was maar dat was niet zo dus oma duwt, trek de deuren open en dicht (wat ik ook wel snap) en toen zij oma tegen opa KUT VENT, IK KRIJG JE NOG WEL TE PAKKEN. Maar opa die heeft bij t leger gezeten en die zou zo nog iemand in mekaar kloppen dus.. ik ben best bang . Ik wil nu het best terug naar mama maar ik vertrouw opa niet WAT MOET IK DOEN!!!!!!!!!!!! IK BEN ECHT FKING BANG

3 reacties

Hey!

Dus als ik het goed begrijp hebben jouw oma en opa erge ruzie, omdat je opa niet wilt meehelpen in de kantine waar ze werken.
Mag ik vragen wat de reden is dat je bij je grootouders bent nu, ben je daar gewoon eens een dagje of zijn zij je voogd?
Ik denk dat je er in de eerste plaats best eens over kunt spreken met je mama (of papa, hangt er van af wien's ouders deze oma en opa zijn). Je kunt hem/haar vertellen dat de ruzies uit de hand beginnen te lopen en dat jij er bang van wordt.
Je mama of papa kan er dan met hen over praten.
Ik hoop oprecht dat je opa niet zo agressief wordt dat hij iemand echt in mekaar zal slaan. Ik vermoed dat als ze al lang getrouwd zijn en er nog nooit eerder geweldincidenten geweest zijn dit ook niet zo snel zal gebeuren. Moest hij dit echt doen moet je zeker de politie verwittigen over huiselijk geweld, maar ik ga er van uit dat dat niet het geval zal zijn.

Zou je het durven te bespreken met je oma en opa dat je het eng vindt hoe ze zo'n ruzie maken, en dat als ze dat persé willen doen ze er ten minste voor zorgen dat jij het niet kunt horen?
Je kunt hen ook voorstellen om iets als een duidelijke planning voor het werken in de kantine te maken.

Groetjes
Lot
Bedankt Lot,

Ik logeer bij opa en oma
Hoe is het nu? Ben je al terug thuis?

Reageer