Skip to main content
Vraag

Op je knieën ?

• November 27, 2025
  • 28 reacties
  • 765 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 14, 2026

@Yael2367 dat is inderdaad slecht.  Hou meteen op met dat soort pesterijen.

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

Persoonlijk vind ik jongens die andere kinderen zoiets aandoen maar gedachten loze volgers, zonder persoonlijkheid, verliezers en totaal on-stoer. Voor mij echt helemaal niet aantrekkelijk. Jongens zoals Tover die het overkomt vind ik daartegenover juist verstandig, individueel en interessant omdat ze blijkbaar een zo sterke persoonlijkheid hebben dat de main stream jongetjes en meisjes daar niet tegen kunnen.  Ik hoop dat iedereen beseft dat er echt niks goeds en stoers zit in pesterijen en vernederingen. En als het je overkomen is, ik sta bij jou ♥️🫂 

Groetjes Tjempie 

P.s. goed gezegd ​@Tover01 !! ♥️

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 18, 2026

Dankjewel ​@Tjempie  en ik hoop vooral dat het niet meer gedaan wordt. Iedereen kan (ook op dit forum) lezen wat het met kinderen doet om vernederd en uitgelachen te worden, dus ik hoop dat onze reacties daar iets mee helpen al is het maar heel iets. Tussen de 100 ofzo stoere, coole en positieve dingen die ik heb gedaan of meegemaakt, en die ik mij heel graag herinner,  blijft ook altijd de schaamte, vernedering van een onverdiende (openbare) straf* of inderdaad, op mijn knieën moeten, elke keer terug komen. En ik vertel er hier over zodat andere kinderen er misschien iets aan hebben en van kunnen opsteken. Ik hoop ook dat ik het kwijt raak maar zoniet dan gebruik ik die vernederende straf en situatie in ieder geval om iets positiefs mee te doen. Ik hoop dat "daders" dat ook gaan doen. Dit is geen aanval op jou hoor ​@Yael2367  maar een lief bedoeld advies 🙂

Liefs, Tover 😘

*Ik bedoel dus niet die uit mn eerste topic want die was verdiend