Oorfetish

  • 14 October 2018
  • 2 reacties
  • 1527 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een probleem.

Ik ben verslaafd aan oren. Als ik oren zie wil ik er heel graag aan likken en ze in mijn mond drukken. Op school word ik vaak gepest omdat ik de oren van de docent wil likken, weten hoe hij smaakt en ik ben al 2 keer van school gewisseld. Ook probeer ik mijn eigen oren te likken maar dat lukt nooit. Mijn knuffels hebben allemaal geen oren omdat mijn moeder de eraf heeft geknipt en dicht genaaid zodat ik ze niet opeet. Het zijn niet alleen de oren van mensen maar ook die van dieren. De buren hebben een konijn met hele lange sappige oren. YUM😋! Maar toen ik ze probeerde te likken is het konijn ontsnapt en nu zijn de buren heel boos want het konijn werd daarna aangereden.

HELP!

2 reacties

Ehm....

Het lijkt mij aan te raden om daarmee te stoppen.
Heb je dat al eerder geprobeerd?

Zo te zien hebben jouw acties namelijk vrij ernstige gevolgen.
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Misschien kan je is samen met je ouders naar de huisarts gaan en dit uitleggen. Opzich is een fetish ergens voor hebben helemaal geen probleem, maar het lijkt of jij het niet echt kan beheersen. En daarom lijkt het mij handig dat je daar hulp voor krijgt om er meer controle over te krijgen.

En dan kan je uiteindelijk zelf kiezen of je het helemaal weg wilt hebben of alleen onder controle dus.

Maar probeer eerst zelf om je in te houden.

Gr:Mr.S

Reageer