Hey,
Wat vervelend zeg! Heb je het tegen je mentor gezegd? Zo niet is dat wel handig denk ik
~Ikke13
Nope, het is nog steeds gaande
Hey,
dit is heel erg vervelend, ik heb het zelf niet gehad maar dit is natuurlijk niet leuk.
je kan eigenlijk twee dingen doen, je kunt opgeven en de rest van je schoolcarrière in de put zitten, of (hier ben ik zelf meer dan van) je kunt eruit komen en actie ondernemen, je kunt bijvoorbeeld mensen zoeken die niet stoer of kut doen. Ik weet niet hoe oud je bent maar in de bovenbouw van de middelbare is dit natuurlijk makkelijker omdat je veel meer mensen ontmoet.
ik hoop dat je iets met mijn reactie kan en ik wens je geluk :)
EAJ
Tyyy ik zit nog in groep 8 maar ik ga wel uiteindelijk naar de middelbare ( AHHH SPANNED )
Xx een hulpvol meisje
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit
onnodige quote verwijderd
In ieder geval wel fijn dat je niet zo lang meer bij hun in de klas hoeft te zitten!
Hoi,
om de anonimiteit van alle gebruikers te beschermen, is het noemen van de naam van je school niet toegestaan. Dit zou te herkenbaar kunnen zijn. Om deze reden zijn twee reacties verwijderd.
Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)
Hoi nou als je al een uitzicht hebt van straks een andere school helpt je dat misschien al. En die lui die zo dom tegen je doen die verdienen niet dat jij ermee zit En het is heel erg dat je er mee zit. Doet je juf of je meester er niks aan ? En het ligt niet aan jou sommige kinderen doen gewoon zo en dan vaak omdat ze zelf ook heel onzeker zijn. Echt maf.
Sanny xxxx