Beste members,
Ik loop er al een tijdje mee rond (3 jaar) om precies te zijn. Ik zie iedereen om mij heen zich verbeteren en hun mindset wordt steeds beter. Vaak heb ik er een slecht gevoel over vooral omdat vrienden van mij al in relaties bevinden. Hierdoor voel ik me zelf afgesloten en heb ik vaak her gevoel alsof er iets mis met me is dat ik niet door heb.
Voor de rest vind iedereen die ik in mijn dagelijkse leven spreek mezelf er gewoon normaal en aantrekkelijk uitzien. Ik zelf geloof dit wel maar neem het nooit aan omdat ik denk dat ze het alleen maar doen om me gerust te stellen.
Mijn mindset is op dit moment gewoon helemaal verkracht. Ik maak me regelmatig druk om mijn uiterlijk en zou er graag anders uit zien hierdoor zijn mijn emoties over het algemeen niet positief en vinden mensen me niet aantrekkelijk op het gebied van mijn mindset. Ook voel ik me onzeker en maak ik me druk of dat ik ooit de ware zal vinden met de mindset die ik nu heb.
Hoe kan ik mijn mindset verbeteren zodat ik mij niet meer onzeker voel en mijzelf eindelijk ga accepteren?