Skip to main content
Vraag

onzekerheid + gedachtes

• February 6, 2026
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Bit10
Forum|alt.badge.img+2

Laatste tijd heb ik een gek voorgevoel dat ik geen goed persoon ben na alles wat er is gebeurd met mij in het leven.

Ik weet het gwn niet meer maar zelf beginnen mn gedachtes EXTREEM heftig te worden tot het punt dat ik mezelf ¨manipuleer¨ dat ik een pedo of een zoophile ben (ik ben er zelf geen en ik ben er extreem tegen! en nee ik heb niemand op een sexuele manier pijn gedaan en ik zou het zelf nooit doen). en dat ik mezelf moet pijn doen voordat ik iemand zelf pijn doe.

Ik zie mezelf voor me dat mensen me pijn doen op verschillende heftige manieren (marteling,verkrachting,schreeuwen,mishandeling)

ik ben fuckin bang en ik voel me niet meer eens veilig meer.

ik heb geen flauw idee wat ik zou hebben dan alleen maar ¨autisme¨

4 reacties

Maria_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • February 7, 2026

Hoi ​@Bit10 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Maria (De Kindertelefoon) 

201anoniem
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 7, 2026

He wat goed dat je dit verteld en dat je zelf merkt dat het niet meer goed is. Ik weet niet of je al bij een psycholoog zit of niet. zo Ja praat er over. En zo nee ga alsjeblieft met de huisarts praten zij kunnen je door verwijzen. Want dit klinkt echt heel naar. Je doet niks verkeerd en pas goed op jezelf. 🩷🩷

Groetjes

Bit10
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 8, 2026

-onnodige quote verwijderd-

ik zit zelf nog te wachten todat ik weer naar een pyscholoog/pyschiater word doorverwezen (ik ben verhuist naar een ander gebied)

201anoniem
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 8, 2026

Oke goed om te weten dat je er mee bezig bent.