onzekerheid

  • 19 March 2018
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben 13 jaar en ik zit in het 2e jaar van de middelbare school. Niet zo speciaal zou je denken, maar er zit me nu bijna al 2 jaar iets dwars en dat ga ik nu uitleggen:

Ik ben voor een meisje van 13 jaar behoorlijk lang ( ongeveer 1.75 ) en ik heb hele lange benen en ben heel mager. Elke keer als er bv een vriend van mn ouders langskomen is het altijd: ,, wow, jij hebt lange benen zeg! ,, het is altijd precies hetzelfde en ik word er heel moe van.

Sinds de brugklas word ik plank en langpootmug genoemd, en dat is al van de eerste dag. De meeste jongens uit mijn klas hebben echt een enorme hekel aan hoe ik eruit zie en dat herft een hele grote impact op mij, en ik ben er ontzettend onzeker door geworden, want tot de dag van vandaag word ik elke dag uitgescholden voor plank en ik snap niet wat ik verkeerd doe. Ik draag sinds de 2e klas ongeveer elke dag een jeans met een oversized hoodie die tot over mijn kont komt. Waarom? omdat ik me er voor schaam. En nu gaat er waarschijnlijk weer comment komen van dat ik model moet worden en dat ik me er niks van moet aantrekken enzo, maar mensen beoordelen mij op mn uiterlijk en dat is iets waarbik niet tegen kan. En wat dat modellengedoe betreft: Zo ben ik gwn niet. Ik zou nooit van me leven moeten afvallen voor een fotoshoot want dat is niet wat ik wil.

Ik eet elke dag wel gewoon oke voor mijn gevoel maar ik kom niks aan. Voor ontbijt eet ik meestal 2 boterhammen, in de middag ook en in de avond eet ik altijd mijn bord leeg en soms schep ik nog op. Ik weeg ondertussen ongeveer 50 kilo.

Ik zeg altijd tegen iedereen dat het me echt niks uitmaakt wat iedereen zegt, maar het raakt me echt heel erg en ik weet gwn niet meer wat ik moet doen.

Laat ff een reactie achter met help thanks!!!♡

4 reacties

Hey, las gelukkig dat je dit een paar minuten geleden geplaatst had. Trek je totaal niks aan van wat ze zeggen! Het slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik heb zelf ook last gehad van mensen die een beetje stoer doen. Ben naar mn mentor gegaan en heeft ze er allemaal op aangesproken. Daarna: Niks meer van zs gehoord. Praat er ovee met jouw ouders of iemand die niet bij jou in de klas zit en goed vertrouwd. Dit is natuurlijk heel irritant.

Heb dit acc omdat ik heel graag mensen help. Hoop dat je hied wat aan had. Doe je best! Mvg
Trouwens ik ben ook een beetje lang. Ben 15 en nu 1.85. Het is normaal in nederland.
Ik wil zelf kleiner zijn (13 jaar 1.72) maar je kan er uiteindelijk niks aan doen wees er blij mee want kleine mensen willen lang zijn niemand is perfect behalve JIJ ik zou naar je mentor gaan voor die kinderen soms stopt het.. soms niet.... xoxo annabel
Hoiii
Klinkt heel cliché, maar je bent goed zoals je bent! Ik ben zelf wat gezetter (niet echt dik) en mensen zeggen weleens dat als ik een beetje afval dat ik buiktruitjes aan kan en strakke shirtjes, maar ik vindt t niet nodig om af te vallen om andere kleding te kunnen dragen dat ik niet wil... Over wat ze zeggen op school.. Ik zou naar je ouders gaan of mentor die zullen we helpen!

Xxx

Reageer