Skip to main content

onzeker van wegen mijn vriendinnen

• April 17, 2025
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3

Hiiii Koetje.123 hier

ik moest laatst een Geschiedenis verhaal inleveren samen met vriendinnen, toen we het af hadden vroegen zij of ik printer had omdat zij er geen hadden, dus ik zei ja. de nacht voor het ingeleverd moest worden was in gestrest omdat ik het nog niet had uitgeprint en anders zou de ene waarschijnlijk heel boos worden omdat we dan onvoldoende zouden krijgen. de volgende ochtend had ik het uitgeprint een briefje erbij gedaan met de nam van de docent erop en in een mapje gestopt, dus ik ging naar school. toen ik daar aankwam kreeg ik te horen van een van hun dat hun vader het een paar dagen had uitgeprint op zijn kantoor en dat ze het had meegenomen “voor het geval dat je het weer zou vergeten zoals altijd” toen dacht ik oke, dan ga ik het nu inleveren want ik was het niet vergeten maar toen moest ik terugkomen van hun omdat ze wouden dat de mooiere mee ging en dat was die van haar omdat het papier iets witter was. ze gingen het toen dus inleveren en ik liep mee terwijl ik het paper in mijn tas propte, maar ik wou zo hard gaan huilen omdat ik heel erg heb gestrest en veel werk gedaan en ze doen gewoon alsof ze me niet zien, maar zij begrijpen het niet dus ik bleef stil en ik heb nu dus ook gewoon geen zelfvertrouwen in mijzelf omdat ze ze gewoon aan de kant hebben geschoven en mijn werk lelijk genoemd 

zijn mijn vrienden fake

-Koetje.123- 

4 reacties

Anna-Fee
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 17, 2025

Hoi!

Het zal ook temaken hebben met leeftijd. Als je nog onder de 13 bent is dit denk ik wel voorkoment gedrag. Ten eerste moet je je niet teveel druk maken qua zelfvertrouwen! Het is begrijpelijk dat je je gestrest voelt en het is natuurlijk heel stom dat het uiteindelijk voor niets was. Wat de meiden deden/zeiden was wel wat gemeen. Als ze vaak zo doen kun je misschien beter wat andere vriendinnen zoeken.

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 18, 2025

bedankt voor je reactie Anne-Fee 

en zij zijn wel alle twee 13 en ik 12

Groet Koetje.123

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 18, 2025

Hey! Dat is echt gemeen en ook dom van hun. Je hebt het  juist goed aangepakt en je nam verantwoordelijkheid. En netjes in een mapje. Kortom je hebt het helemaal goed gedaan! Hun reactie slaat dan ook nergens op en jij mag best een compliment krijgen dat je het zo hebt gedaan vind ik. Zijn ze vaker zo tegen je? Want dan  is het idd misschien beter om zoals ​@Anna-Fee  zegt leukere vriend(inn)en te maken in je klas. Maar onthoud ook dat jij het dus goed deed en een compliment verdient in plaats van hun opmerkingen! 

Liefs Tover xxx

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 20, 2025

Hiii Tover01

bedankt voor je reactie.

ze Reageren inderdaad vaker zo of negeren me, maar ik neem jullie tip en zoek andere vriendinnen 😌