Hey…
ik ben al een hele tijd samen met een meisje uit mn klas. we zijn bijna 2 jaar samen, maar tussendoor was het af en toe uit. De eerste keer omdat ze gevoelens voor mij verloor en de tweede keer kreeg ze gevoelens voor een ander. Ze is mn eerste liefde en ik houd daadwerkelijk van haar. Ze heeft een hoop problemen, en daarom ben ik er altijd voor haar, ik geef haar alles en doe alles voor dr. Ze leeft in een lastige situatie en daarom is ze wat agressief. Ze kan boos worden om niks en ze wilt altijd gelijk hebben.
Ik kan niet met haar praten over mijn en onze problemen. Zoals bijvoorbeeld dat ze nu nog steeds vrienden blijft met de jongen die ze leuk vond toen ze het met mij uitmaakte. het was weer aan nadat ze mij weer ging missen. Ik vind het niet ok dat ze vrienden met hem blijft, wetende dat ze elkaar leuk vinden/vonden. Ik ken haar ondertussen goed genoeg om te weten hoe snel ze gevoelens verliest of krijgt. verder geeft ze mij simpelweg niet genoeg aandacht/liefde en voel ik me zwaar ondergewaardeerd.
Omdat ik niemand heb om mee te praten ben ik naar dit forum gegaan, ik weet namelijk niet of ik het nog langer aan kan om met haar te zijn. Ik weet dat ze me nodig heeft en ik durf haar geen pijn te doen door het uit te maken, ookal heeft ze wel eens gezegd dat het dr niks meer boeit als ik dat zou doen omdat ze het zou snappen. Ik weet dat er zat andere meisjes zijn die haar plek in zouden willen nemen, en ik weet dat er betere meisjes zijn voor mij, maar ik wil haar niet opgeven, omdat ik echt van haar houd.
Ze is gewoon echt slecht voor me en doet me meer pijn dan plezier, ze heeft mn hart beschadigd. Ik weet gewoon niet of het het nog waard is. De ene keer wordt ik al blij van een '’ik hou van je'’ nadat ik 2 uur lang ben genegeerd terwijl ze belt met andere jongens, en de andere keer zit ik te hyperventileren omdat ze me uitscheld terwijl ik niks heb gedaan.
Enig advies? stel zo veel vragen als je wilt, ik antwoord haast alles wel.
Bedankt,
Vince