Skip to main content

halooo, 

ik ben dus soortvan onzeker over mijn toekomst, want ik wil niet later mijn school afmaken, gaan studeren, een baan zoeken, een man & kinderen krijgen enz. zegmaar ik wil het wel maar het gevoel dat ik gewoon zo een saai leven ga hebben is heel naar. ik wil iets bijzonders worden of beroemd! maarr…. ik heb echt zooooooo geeenn idee hoe… en heel eerlijk gezegd ik denk ook niet dat het gaat lukken ofzo… ik wilde een hele tijd actrice worden! dat lijkt mij gewoon zooo leuk! maar ja… dan wil ik wel een beroemde actrice worden…maar het is niet dat ik alleen maar beroemd wil worden… ik wil gwn op 1 of andere manier dat mensen mij zien ofzo (als ik heel eerlijk ben, snap ik mijzelf niet eens… maar goed). ik vind dit echt naar… vooral omdat als ik wil doorbreken de kans klein is omdat ik in NL woon… ik weet niet of iemand anders dit ook heeft maar zoja…. reageer A.U.B.!!!!!!!! 

isa

Mijn ouders zeggen altijd tegen mij, dat als je een droom hebt deze lekker moet naleven en er voor moet gaan, dan kun je later nooit zeggen had ik maar… Dus ik zou zeggen, ga er voor!


Hoi Isa, 

Wat een leuke plannen, als je dit echt wilt, heb ik er het volste vertrouwen in dat het je lukt. 
 

ik heb zelf totaal geen verstand van die wereld, maar, ik weet wel dat je als Nederlander ook gewoon een beroemde actrice kan worden. Zolang je maar je hart volgt, gaat het je lukken :) 

wie weet zie ik je over 10 jaar wel in een film spelen ofzo (natuurlijk zonder te weten dat jij het bent…) 

 

Mij_Niet_Gezien 


Hoi Isa,  

Ja dit klinkt volkomen herkenbaar bij iedereen denk ik wel. Iedereen zou wel beroemd willen denk ik sommige meer dan andere. Als je zeker weet dat je dit wil doen moet je het gewoon doen. Toch zou ik een enig plan b bedenken voor het geval dat, maar als je dat eenmaal hebt moet je er gewoon voor gaan, dan zal het vast lukken, en volg vooral je passie. Doe iets wat je leuk vindt anders word je misschien beroemd om het verkeerde ding  

Veel succes  


Reageer