Vraag

onzeker over stem

  • 31 May 2022
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Haii! Ik heb echt een beetje een glowup gemaakt dit jaar daar ben ik mega dankbaar voor. Mijn moeder begrijpt het soms allemaal wat beter wat mijn style is. Mijn beste vriendin vind dat ik er leuk uitzie. Ik heb dit allemaal behaald door ✨tiktok✨ ik heb zelf geen tiktok wat heel jammer is maar ik ging bij mijn beste vriendin op tiktok en dan kom je soms tips tegen hoe je confident kunt zijn en hoe je het beste je stijl kan ontwikkelen. Ik ging steeds vaker dat soort tiktoks kijken en ik dacht altijd daar doe ik toch niks mee maar op een of andere manier deed ik het wel waardoor ik nu zelfverzekerder in mijn schoenen sta. Alleen ik maak me druk om een ding.. of misschien zelfs 2. Ik kan hier zelf geen tips voor vinden nouja alleen dat je het moet ✨negeren✨ maar het zit zo: ik ben echt onzeker over mijn stem ik praat echt heel raar ik kan niet eens popcorn zeggen met 🚘corn🚘 heel overdreven het klinkt echt heel dom maar ik kan er niks aan doen, iemand tips hoe ik mijn stem misschien iets minder duidelijk kan maken? Oja en mijn 2e ding is mijn humor. Ik weet nooit iets grappigs te zeggen en niemand vind mijn humor leuk (behalve me dolle beste vriendin maar die vind alles goed duss😂) weet iemand hoe ik een x iets grappigs kan zeggen en op welk moment. Ben wel beetje shy soms maar dat wil ik eigenlijk ook veranderen want ik wil eigenlijk een nieuwe ik maken waar ik me beter bij voel en niet zo verlegen meer ben maar me iets meer laat zien bijvoorbeeld nieuwe stijl socialer zijn mijn anxiety of paniek onder controle hebben wat sprankelender zijn, meer lachen enzo een beetje die richting. Maar mijn stem en mijn humor die verpesten het echt!! Iemand tips?? Xx Sophie niet echte naam 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Over je stem, ik denk niet dat het andere mensen erg opvalt hr want ze zijn je stem gwn gewend hoe het klinkt het is altijd gwn voor jezelf raar om te horen

Reageer