Skip to main content

Veel van mijn vrienden hebben allemaal een breed and compact gezicht, maar mijn gezicht is wat aan de smalle kant. Ik voel me hierdoor erg onzeker. Als ik bijvoorbeeld kort haar heb is het best opvallend. Ook merk ik dat m'n vrienden meer met andere omgaan die ook een breed en compact gezicht hebben. 

Hoe moet ik hier mee omgaan? 

Hey Willem117

Niet fijn voor je, dat je onzeker bent over de vorm van je gezicht. Dat brengt vast een hoop onzekerheid met zich mee. 

Zelf merk ik dat ik nauwelijks aandacht besteed aan de vorm van iemands gezicht. Ook mijn vrienden lijken dit niet iets belangrijks te vinden. Zou het soms kunnen dat je door je onzekerheid erg veel aandacht besteedt aan andermans gezichten? Vermoedelijk kijken anderen nauwelijks anders naar jou om de vorm van je gezicht. 

Dat je vrienden meer om zouden gaan met personen met een breder en compacter gezicht, lijkt me toeval. Het lijkt me namelijk moeilijk voor te stellen dat de gezichtsvorm een van hun criteria voor vriendschap zou zijn. 

Draag je haar gerust zo op een manier waarbij je je het meest zelfzeker voelt. Durf daarnaast gerust naar de kanten van jezelf te kijken waar je wel tevreden mee bent, zodat je onzekerheden de leiding niet overnemen. 

Gr. Kenshin

Reageer