Hoi lieve @ItsJustMe ,
Ik heb dat zelf soms ook, maar ik vind je reacties echt heel goed en helpend hoor! Ik heb eig nooit gehad dat ik een reactie van jou las en dat dat misschien kwetsend over zou komen, maak je daar echt geen zorgen om!
Je hoeft ook niet altijd een tip of oplossing te hebben, dat je het hebt gelezen en reageert kan ook al fijn zijn voor iemand. Het is echt niet zinloos dus!
Liefs,
Jesse
Hey, je reacties zijn zeker zinvol hoor. Daar hoef je niet over te twijfelen. Maar ja, ik herken het gevoel wel. Ik vraag me ook wel eens af of iemand wel op mijn reacties zit te wachten. Maar als ik dan lees dat mensen de reacties toch leuk vinden of nuttig is de twijfel ook wel weer weg.
Mijn advies is om je reacties niet meer na te lezen als je ze hebt verstuurd. Als ik dat doe ga ik ook dingen denken als, “Dat had ik anders, uitgebreider of helemaal niet moeten zeggen.” In het begin deed ik dit wel en dan was ik weer bezig om m’n bericht aan te passen. Nu lees ik voor ik de reactie verstuur het nog 1 keer door. Als ik dan nog twijfels heb verstuur ik hem niet.
Over mensen kwetsen. Tja, daar kun je niet altijd wat aan doen. Zelf probeer ik zo respectvol mogelijk te zijn maar ik ben ook niet bang om m’n mening te geven. Als iemand het daar niet mee eens is, jammer dan. Van wat ik van je lees ben je nooit gemeen tegen iemand of zo, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken vind ik.
Blijf dus gwn lekker posten. Er zijn er genoeg hier die je reacties waarderen
Hey! Geen zorgen, jouw reacties zijn helemaal goed en vriendelijk en behulpzaam! Ik vind je reacties heel respectvol. Je doet het super goed!
Liefs, Tover xxx
Hoi @ItsJustMe ,
mensen plaatsen hier topics omdat ze willen weten wat de mening van andere is, dus heb je het eigenlijk bijna nooit fout. Sinds een tijdje word alles dat je schrijft gecheckt door de kindertelefoon en als zij iets zien dat iemand zou kwetsen passen ze het aan of verwijderen ze het. Ik heb ook even naar je reacties gekeken en ik vind ze gewoon goed.
Ik vind hetzelfde als @Jesse08
Het zal me niets verbazen als iedereen dit weleens heeft.
Liefs @Wees Jezelf Bij Noah
Hey, ik heb precies hetzelfde! Toch heb ik vaak de mentaliteit van beter een reactie dan geen reactie.
wat ik van jouw reacties heb gezien is positief, je geeft vaak goed en uitgebreid advies, dus ik zou je geen zorgen maken
Bedankt voor jullie reacties!
@tim16 Ik ga het proberen om mijn reacties gewoon niet meer terug te lezen en ik hoop dat dat gaat helpen om de onzekerheid wat weg te halen! Bedankt voor het advies :)
Groetjes van mij!
hey @ItsJustMe
Ik heb inderdaad dat als ik een reactie post dat ik er wel over na ga denken enzo maar uiteindelijk zeg ik in mezelf: '’je hebt je best gedaan!'’
fijne dagen en groetjes @Kingboy
ps: de reacties die ik heb gelezen van jou zijn behulpzaam hoor!
Hai,
ik ben heel laat, maar wil toch even zeggen dat ik je reacties super lief en behulpzaam vind!!
Hoi, ik sluit me graag aan bij de anderen! Aan jouw lieve reacties is helemaal niets mis, integendeel! Blijf vooral posten en twijfel niet echt niet nodig!
Groetjes liefs Tartan X
Bedankt lieve @Cantaloupe en @Tartan15 en voor jullie geldt dat ook hoor ga zo door!
Liefs van mij <3
Hai,
dankjewel
Hi @ItsJustMe,
Ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik begrijp wat je bedoelt, maar… Ik vind je reacties heel fijn en ik denk dat ik niet de enige ben. Je reageert zo’n beetje op elke topic! Je tips helpen me echt enorm! Hierdoor merk ik ook dat ik veel twijfel over deze reactie, omdat ik jou nu graag wil helpen. Maar hoe dan ook, je reacties zijn geweldig en helpend. Blijf alsjeblieft zo doorgaan! Je reacties zijn geweldig!
Hii @ItsJustMe ,
Ben het volledig met de rest eens! Ga zo door, je doet het écht super goed en je reacties zijn echt top!!
Liefs
Heyy,
Je reacties zijn altijd super helpvol en lief maar ik snap dat je soms wat onzeker kan zijn, heb ik soms ook.
Ik heb nog niet een reactie gelezen waarvan ik dacht oeff die is echt onbeleefd.
Probeer het los te laten, vaak is het al een hulp als je gewoon nog maar iemand verhaal leest en er iets op antwoord ookal is het maar:" Ik heb met je te doen en begrijp dat je het heel lastig hebt nu, maar jij kan dit, ik geloof in jou." Zoiets kan iemand al een enorme steun geven!
Wees een beetje lief voor jezelf, je bent het waard x
Liefs
Anoniem789
Dank jullie wel @MyJu11, @Boterbloempjee en @Anoniem789
Liefs van mij <3
@ItsJustMe ey maat ik ben hier beland omdat je toevalig een reactie bij mijn topic heb geplaatst het is dan wel eens waar dat het 7 maanden later is maar ik wil toch even zeggen dat je niet onzeker hoeft ze zijn ik ben blij met de reactie die je hebt gepost en ik heb er ook wat aan dus bedankt daarvoor en aan de manier van typen te zien ben je een geweldig aardig goed persoon nou hopelijk les je dit groetjes backup
ps mocht je een reminder willen van wat je op mijn topic hebt geplaats topic heet ‘is dit gay ja of nee?’ okkk groetjes
yooo
ik vind het altijd echt fijn als iemand reacties post en ze zijn zeker wel zinvol! heel vaak helpt het mensen als ze weten dat er iemand voor hun is, ook al is het niet eens advies, bijvoorbeeld gewoon een aardig berichtje fz.
duss ja zeker blijven doen!!
Dank jullie wel voor jullie reacties @Backup en @phobic!