Skip to main content

Hoi ik wil heel graag een vriendin hebben, maar het lijkt wel alsof ik niet goed genoeg ben. Ik ben 16 jaar ,heb een mooie scooter en een eigen bedrijf, maar het lijkt wel alsof  dat niet genoeg is , omdat ik niet vape, rook of drink wat altijd wel om wordt gevraagd en als je dan nee zegt ben je saai?  Ook voel ik me onzeker of hoe ik eruit zie, terwijl ik altijd wel gewoon verzorgd eruit zie , maar het zal vast wel door me haar komen die ik naar achter heb in plaats van naar voren of krullen. Ik probeer er altijd gewoon goed uit te zien, maar waarschijnlijk ben ik niet goed genoeg.. Ook een probleem is dat is een vriendin wil hebben die echt om me geeft en niet alleen een golddigger is, omdat ik veel heb. Ik ben echt opzoek naar ware liefde, maar die is heel erg moeilijk te krijgen helaas. Ook ben ik afgelopen schooljaar enorm gepest en dat heeft mij heel erg gedemotiveerd, waardoor ik ook onzekerder over mezelf ben gaan denken, dat ik eigelijk gewoon een loser ben. Ik heb daardoor ook geen vrienden en ben altijd alleen, misschien wel goed, omdat ik dan wel aan mezelf kan werken, maar het is niet altijd leuk. Ik wel 2 vrienden, maar als we buiten zijn voel ik me nog steeds eenzaam, omdat niemand echt tegen me praat dan. Ik wou dit even kwijt in de hoop dat mensen mij een beetje kunnen steunen en me wat meer motivatie geven. 

Vervelend dat je je zo onzeker voelt! Maar dat is echt niet nodig, zolang je eerlijk en loyaal bent is het goed! Ik heb niet echt tips hoe je beter kan voelen. Maar je kunt elke dag in de spiegel aankijken en zeggen: ik ben mooi, ik ben knap. Hoe vaker je dit doet hoe meer je zelf er in gaat geloven🤍

Ik, als meisje van 14, denk zelf dat de ware liefde echt nog wel komt. Je bent pas 16. Je hebt nog een heel leven te gaan. Als je op deze leeftijd al een relatie hebt, dan zijn ze meestal niet voor altijd. 


Reageer