Vraag

onzeker over mezelf

  • 20 May 2022
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hi, 

de laatste tijd ben ik veel meer onzeker over mezelf, ik ben niet de dikste maar ook niet de slankste. ik weet gewoon niet zo goed wat ik wil doen ofzo, ik ben bang als ik in de zomer een bikini aan doen mensen me dik vinden ofzo. ik dacht vandaag ook hey ik ga wat minder eten, maar ik hoef ook geen anorexia weetje.

grtjs, mij


2 reacties

Hoi hoi!

 

Onzeker zijn heeft iedereen wel eens, hoe je er mee om gaat werkt weer bij iedereen net wat anders. Willen afvallen is uiteraard geen slecht ding maar je kunt wel uitkijken met hoe je het doet. Minder eten kan een goed idee zijn, maar kijk dan wel uit dat je genoeg eet aangezien je lichaam anders niet genoeg voedingsstoffen heeft en dat niet goed zou zijn. Je kan bijvoorbeeld denken aan een stukje fietsen als je toch wilt afvallen maar niet minder wilt eten.

Aan het einde van de dag is er vaak niet veel om onzeker van te zijn, aangezien iedereen dat wel eens heeft. Als je toch wilt afvallen kan het ook een goed idee zijn om daar bijvoorbeeld over te praten met je ouder(s) of verzorger(s). 

Reputatie 3
Badge +1

hoi! :) weetje je bent mooi zoals je bent en een bikini dragen is helemaal oke!

Reageer