Skip to main content

Ik ben 13 en ben 55 kilo ik probeer heel veel soms probeer ik niks te eten behalve avond eten. Ik kan heel lastig afvallen en wil ook wat met de meiden liefde enzo (geen SEKS). Maar niemand vind me vast leuk ik wil gwn iemand die aardig is en dat werkt niet door me uiterlijk.

Ik val op iemand in me klas maar zij mij vast helemaal niet zucht 😞.

Weet niet precies hoe lang ik ben iets van 1.70 of 1.80 ik vind het echt fucking lelijk dat ik bij mijn tepels wat bolling heb. Ik fiets normaal best veel 5 keer per week 1 dag 20 km (voor school )

( reacties samengevoegd ivm leesbaarheid )

Hey 

ik heb eens gekeken en je bmi is gwn normaal. Ik snap dat als er kinderen zijn die heel dun zijn of gespierd zijn dat je er dan ook zo wilt uitzien. Maar ik ben een meisje en voor mij en ik denk ook wel voor meer meisjes maakt het me echt niet zo veel uit hoe een jongen er uitziet. Ik vind jongens leuk die aardig zijn tegen meisjes en die niet stoer proberen te doen en anderen pesten. En het is altijd leuk om te zien als iemand zelfvertrouwen heeft. Niet arrogant maar gwn zelfverzekerd. En zelfs als je dat nu nog niet bent is ook niet erg. Als je jezelf bent dan ben je echt leuk genoeg. En als je jezelf niet gespierd genoeg vindt kun je altijd gaan trainen. Maar blijf wel goed eten alleen dan gezonde dingen waar je energie uit kunt halen. Ik hoop dat je hier iets mee kunt 

xoxo

@keepupthelove tnx voor je reactie. Echt bedankt.

Reageer