Skip to main content

hi ik ben emma:v_tone1:en ik ben heel onzeker over mijzelf ik voel me dun want ben 13 1.63 en 41 kilo en word altijd na geroepen en uitgescholden omdat een groot voorhoofd heb en word daar heel onzeker van dus help mij plies

Vervelend dat je gepest wordt, misschienals je het zelf ook wat vindt, kun je wat aan je kapsel veranderen?

waardoor het minder opvalt, alleen doen als je je er prettig  bij voelt uiteraard 


ja dankjewel ik heb al iets geprobeerd  als een pony maar dat staat gw niet dus mischien gw negeren

 


het kan altijd erger, ik ben 15 jaar oud, 1,66 en weeg 38 kilo


Yo man

echt vervelend dat je je zo onzeker voelt en dat je gepest wordt.

geen zorgen over dat je je dun voelt… ik ben 13, 150cm en 36kg😂 dus het kan altijd erger, maar ik snap wel hoe je je voelt.

over het pesten…. mis met iemand over praten? Dat kan fijn zijn. En gwn negeren, ze zijn wss zelf onzeker.


joeeeee


Yo man

echt vervelend dat je je zo onzeker voelt en dat je gepest wordt.

geen zorgen over dat je je dun voelt… ik ben 13, 150cm en 36kg😂 dus het kan altijd erger, maar ik snap wel hoe je je voelt.

over het pesten…. mis met iemand over praten? Dat kan fijn zijn. En gwn negeren, ze zijn wss zelf onzeker.


joeeeee

eee tanks ja weet kan wel erger maar toch vool mij altijd wel beetje ja niet cool want ja je ziet wel mijn boten bij mijn heupen  you know en over het pesten goeie tip ik negeer het toch maar ja sinds kort praat ik ook met iemand die mij kan helppen  dus tanks voor je advies

 

.


Reageer