Hii mensen ik merk dat heel veel meisjes onzeker zij over hun lichaam.
Ik heb dat zelf ook, iedereen heeft dat wel als man of vrouw of als jonge of meisje. Bij jongens is het hoe mannelijk ze zijn of hoe lang hun lul is is het wel groot genoeg is, bij meisje zijn het hun borsten of bil is het wel groot genoeg voor die ene jonge die ik leuk vindt.
Heel veel kinderen in de klas die ieder keer commentaar hebben op jou, en je ieder keer vergelijken met een ander meisje uit de klas waarvan haar bil wel groot is. Dat is mij een keer overkomen een meisje uit mijn kla, ze is echt een schat maar mijn klas bestaat alleen maar uit jongens. We hadden een groep app en er werd gezegd van je bent zeker jaloers omdat jou bil niet zou groot is als i of jou borsten niet zo groot zijn - als like wat bezield jou om dat te zeggen en wie ben jij om zo tegen haar te praten wat voor man of jonge ben jij omdat tegen haar te zeggen.
niet alleen jongens hebben dat hoor ook vrouwen hun houden er ook van om elkaar aftekraken, we horen 1 te zijn als vrouwen en we horen niet zo over elkaar te praten.
maar praat erover voordat je helmaal gek daar boven word
Tekst aangepast door De Kindertelefoon voor de leesbaarheid.