Skip to main content

Heyy iedereen,

Ik ben een swiftie, maar mensen zeggen dat ik raar ben, anderen wil nadoen en overdrijf. Ook zeggen ze dat ik echt ermee moet stoppen. Ik trek me normaal niet echt van iets aan, maar nu opeens wel...hoe kan dat? En ben ik nu raar of is het normaal om ergens heel erg fan van te zijn?

 

@Descendants1209  hoi,

het is heel normaal om een fan te zijn van iemand ook als mensen zeggen stop met te luisteren nr Taylor Swift probeer daar niks van aan te trekken, want hun zijn ook wel fan van iemand en dan zeggen we ook niet van stop  nr dat luisteren, en ik denk dat het je nu wel gaat aantrekken omdat ze het te vaak hebben gezegd en dat maakt je onzeker.

{btw ik ben een meisje en ik ben 12 jaar oud}


Dankjewel. Hier heb ik wel wat aan😊


Heyy,

Ben het eens met @anoniem0201 het is heel normaal om fan van iemand te zijn en je bent echt niet raar als je fan bent van Taylor Swift. Probeer boven deze reacties te staan en probeer het te negeren! Er is echt niks raars aan en blijf lekker luisteren naar wat jij leuk vind!😊

Liefs, ItsJustMe <3


Ik snap je helemaal! Ik ben zelf ook echt een mega swiftie en heb hier ook last van. Volgensmij is dit ook het meest gehaatte fandom op dit moment. Bijvoorbeeld als ik excited ben en helemaal aan het vertellen ben over de eras tour ofzo, wat echt de beste dag van mijn leven was, is er altijd gelijk weer iemand die aankomt met “zij is zo overrated”, “haar muziek klinkt allemaal hetzelfde”, “ze schrijft alleen maar over haar exen”, “shake it off meisje” en al dat soort dingen. Terwijl ik goed weet dat dit zeker niet waar is trek ik me er toch vaak wat van aan. Als die jongens bijvoorbeeld praten over voetbal ga ik toch ook niet zeggen dat het overrated is. Eigenlijk moeten mensen echt nadenken voordat ze iets zeggen en bedenken dat zoiets superveel voor iemand kan betekenen. Ik bedoel Taylor Swift kalmeert mij altijd, haar muziek is zo mijn comfort zone en voor sommige mensen is zoiets de enige reden dat ze nog leven.


Haiii, ik heb dit ook, maar dan met olivia rodrigo, ik weet niet… ik schaam me een soort van terwijl ik het geweldig vind, tegelijkertijd!! Ik denk dat je gewoon lekker dingen moet doen die je leuk vind, en als die mensen taylor swift stom vinden dan is dat hun verlies:))!! Ik hoop dat je er wat aan hebt, groetjes van pindakaas!!


Reageer