Vraag

Onzeker over bril

  • 31 December 2020
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

Badge

Haii, ik heb weer een probleem. Ik kan de tekst op het smart board niet lezen. Ik zit ook lang op mijn lap top en telefoon. Dus ik weet hoe het komt. Ik moet dus waarschijnlijk een bril. Maar ik ben heel onzeker en ik weet niet hoe ik met nare reacties om moet gaan of hoe ik daar op moet reageren. Dus als ik naar school kom met een bril ben ik bang dat ik heel onzeker ga worden. Wat moet ik doen?


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Je hoeft niet bang te zijn voor andere als je een bril draagt! Iedereen heeft wel wat aan hun lijf zitten waar ze niet trots op zijn. Verder zou ik gewoon het negeren, net zoals je moeder! Veel geluk nog.

-flopflop13⚪️🔴⚪️

Badge

@Flopflop13  Dankjewel, dit helpt echt. Gelukkig Nieuwjaar ❤

Ik heb een bril, en ik heb echt nooit nare reacties gekregen! Verder zou ik een goed montuur zoeken dat goed bij je gezicht past. Het gaat aan het begin een beetje raar voelen, maar over een tijdje ga je er aan wennen.

Helemaal eens met de rest. Voor een bril hoef je je echt niet te schamen. Maar als liever geen bril draagt, zijn lenzen ook altijd nog een optie.

Reputatie 1
Badge

Hiii

Ik had laatst een oog test gedaan, omdat ik ook het smartboard niet kon lezen. En uiteindelijk moest ik zelf ook een bril en dat wou ik TOTAAL niet. Toen ik dus voor het eerst me bril op had in de les gingen me klasgenoten me vragen stellen zoals Welke sterkte heb je?? Sinds wanneer heb je een bril?? Dus die vragen kan jij misschien ook verwachten. En die nare reacties heb ik niet gekregen. Zelfs een jongen uit me klas die me altijd irriteert riep door de les WAT HEB JE EEN MOOIE BRIL!! Dus je moet altijd positief blijven. En ook al geven ze nare reacties negeer het. Want zij krijgen geen mooie bril jij wel.

Reageer