Skip to main content
Vraag

onzeker over benen

• July 23, 2026
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Wijsje
Forum|alt.badge.img

Heyy ik ben een meisje van 13 jaar en ik ben best wel onzeker. Vaak over mijn lichaam en dan vooral mijn buik en mijn benen. Ik vroeg mij dus af vinden jongens het erg als meisjes dikke benen hebben? Of een dikke buik? En vinden jongens het überhaupt erg als een meisje ergens onzeker over is? 

3 reacties

Marcco
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 23, 2026

--Onnodige quote verwijderd--

Hai ​@Wieske !! Ik ben een transjongen en ik heb ook "dikke" benen (mijn bovenbeen) en ik vind dat juist heel mooi! Sommige mensen zijn onzeker omdat ze juist "dunne" benen hebben. En elke jongen heeft zijn eigen type! Een buikje is normaal want je hebt plek nodig voor je organen enzo, wat als je heel erg dun was en je geen plek meer had voor je organen :-0??  Liefzz Aɛrix ^^

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • July 23, 2026

Hoi,

Nee hoor, niks van wat je hebt benoemd vindt een jongen erg, als die om je geeft. Je hoeft je niet onzeker te voelen hoor. Iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier.

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 23, 2026

Hey, ik ben het helemaal eens met de anderen. Maak je geen zorgen. En vaak vinden mensen zichzelf niet mooi ofzo en dan vinden andere kinderen je juist wel knap en mooi gebouwd bijvoorbeeld. Onzeker hierover zijn is niet raar, dat zijn heel veel mensen (ik ook hoor). Je bent in ieder geval helemaal goed en perfect bestaat niet 😉 gelukkig maar! 

😘Tover xxx