Vraag

Onzeker over alles

  • 15 April 2023
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben een meisje van 12 

zit in een vriendengroepje met 2 hartsvriendinnen.

in het begin was het erg leuk maar nu ben ik altijd vergeten/negeerd ik ben er klaar mee, maar ik durf echt niks te zeggen. Wat het nog moeilijker maakt is dat de ene keer ben ik hun bestie andere keren doen ze alsof ik niet besta. Mijn thuissituatie is geweldig mijn ouders zijn erg lief en proberen me te helpen kosten wat het kost.

Ze hebben ook veel andere vriendinnen (Die ook vriendinnen van mij zijn) die altijd als ik met haar een discussie heb haar kant kiezen en het 4 tegen 1 wordt. Ik heb ook een vriendje alleen ik heb het gevoel dat ze hem ook leuk beginnen te vinden. Het probleem nu is hoe kan ik laten horen van mezelf? Ik ben erg spraakzaam alleen ben bang van meningen over mij van anderen. Is dit toxic Vriendschap?  wat doe ik nu? hebben jullie advies?


2 reacties

Badge

Hii 

mijn advies praat er over en als ze niet meer vrienden wilden zijn hun verlies en als je vriendje echt van je houdt kiest hij jou probeer ze uit jouw leven te halen ze zijn toxic en jij heb die mensen niet nodig aan het begin is het moeilijk maar ik vertrouw er op dat jij dit kan

 

Reputatie 1
Badge

Dankjewel voor je berichtje en het goeie advies😁

Reageer