onzeker onbegrepen gevoel

  • 24 November 2020
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Heey ik ben een meisje  14 jaar en heb nu al 2 maanden een vriend. Ik was dus vorig weekend bij hem thuis en hij probeerde dus een aantal dingen op gebied van aanraken. wat ik eerst niet erg vond alleen hij wou erna verder. Ik zelf ben daar nog niet klaar mee. En heb hem dat netjes aangegeven. toen kreeg ik als antwoord vind je me wel aantrekkelijk en was er erna een best wel erge stilte ik ben erna naar huis gegaan en ik kreeg daarna ook korte appjes en telkens de vraag of ik hem wel aantrekkelijk vind omdat ik niet wou. ik heb hem een paar keer goed uitgelegd dat ik er gewoon niet klaar voor ben maar gewoon nog even wil wachten maar hij kan dat niet begrijpen. Dus wat kan ik het beste doen want dit is al bijna een week lang dat hij kortaf doet. moet ik het beindigen of het afwachten? iemand advies? liefs mij xx


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey, Je kan hem vertellen dat je het fijn zou vinden als hij je mening accepteert .je hebt het heel goed gedaan en het is heel sterk van je dat je hebt gezegd dat je nog niet verder wilde! Je kan hem zeggen dat je hem wel aantrekkelijk vind natuurlijk, toch? Maar als je iemand aantrekkelijk vind hoef je niet per se verder te gaan.  Hij moet het gewoon accepteren! Je kan ook dit tegen hem zeggen eventueel: ‘Stel je voor ik wil iets bij jou doen maar jij bent daar nog niet helemaal klaar voor of jij hebt daar geen behoefte aan dan accepteer ik dat toch ook gewoon? En dat zou ik zeker niet gek vinden’. En je kan hem ook zeker vragen waarom hij kortaf doet tegen je! Als iemand echt van je houdt houdt hij van je op alle gebieden en is “verder gaan” zeker niet het belangrijkste! Hij moet gewoon geduld hebben het is toch ook leuker als jullie beide plezier er aan hebben? Als je dit tegen hem hebt gezegd en hij doet nog steeds zo dan zou ik het echt beindigen hoe pijnlijk dat ook voelt of is hij houdt dan waarschijnlijk niet zo van je denk ik :(

succes meid! kun je nog even een berichtje achter laten?

xx

 

Reputatie 3
Badge +3

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

hey ik  heb  even een goed gesprek met mijn vriend gehad en na een best wel lang gesprek begrijpt hij mij en  respecteert hij mijn keuze en dat ik er niet klaar voor ben nu is onze relatie weer stabiel en gaat alles goed ik wil je ook even bedanken voor je berichtje want na dit gelezen te hebben heb ik hem gelijk een berichtje gestuurd of het mogelijk was om even te kunnen praten  veel liefs van mij xx

Reputatie 5
Badge +3

ik vind het heel erg fijn om dit te lezen! Echt super dat het nu weer goed gaat! ik wens jullie veel geluk samen :heart:

Reageer