Onzeker in vriendengroep

  • 28 July 2021
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heyy,

ik ben sociaal niet heel sterk en heb ook niet super veel vrienden, ik heb wel een vriendengroepje en nog een paar andere mensen. 
Als ik dan ga kijken naar de kinderen die bij me op de basisschool zaten, hebben nu met best veel van hun een chillgroep (daar hoef ik echt niet bij) en ze hebben vaak feestjes enz….

ook hebben ze wel eens groepen waarmee ze gaan drinken (ik zou bestwel een drankje willen proberen  maar ik hoef niet gek dronken te worden ofz!)

Ik ga dan mijn eigen vriendschappen en vriendengroep verglijken met die andere groepen (ik weet dat ik dat niet moet  doen, maar idk how to stop it) ik maak mezelf er best onzeker mee. Vinden ze me wel echt leuk? Enz enz 
ook als ik al die andere kinderen van mijn leeftijd zo zie feesten zou ik dat ook wel willen, ik word een beetje jaloers en ik vraag mezelf af heb ik wel genoeg fun in het leven of moet ik dingen anders gaan doen. Aan de andere kant geeft het me ook een angst, en krijg ik nog wel een gemixte leuke vriendengroep? Ook vind ik het een eng idee om met zo veel mensen gegaan chillen ik heb dat  zo lang niet meer gedaan.

 


1 reactie

Badge

Ik zit in een soortgelijke situatie. Mijn vrienden die feesten graag met drank n shit maar ik word niet echt uitgenodigd we wonen ver van elkaar dat zou er mee te maken kunnen hebben maar ik zou er wel graag willen zijn op die feestjes. Als advies zou ik geven om gewoon vrienden te zoeken waar je je echt goed bij voelt en niet onzeker hoeft te voelen.

 

Reageer