Skip to main content

Heyyy,

Ik een meisje van 13,5 en zit in de 2e, ik ben gewoon het normale meisje met 1 hartsvriendin op school, maar mn hartsvriendin is dus best wel populair en heel erg mooi.. Dit maakt mij soms heel erg onzeker, ook omdat veel mensen commentaar geven omdat mn voorhoofd 6 vingers hoog js. Ik had best veel vriendinnen, maar zij wouden geen vrienden meer zijn omdat ik Nederlands ben… Ik word met de dag onzekerder.

Mijn enige plek waar iedereen vrienden met mij is, ik nooit word gepest, enz, is mij hockeyteam..

Ik heb dit helaas maar 2 keer per week..

 

Hebben jullie miss tips hoe ik me beter ga voelen??

Hey ik begrijp je probeer bvb nieuwe hobby's te vinden of bvb op yubo of be real nieuwe online vrienden te maken die wel aardig kunnen zijn 

Probeer muziek te vinden die past bij je gevoelens en ga ze heel hard op zingen en probeer eens in een dagboek te schrijven

En je hoeft echt niet te piekeren over dat je voorhoofd 6 vingers hoog is want mensen die kaal zijn hebben wel 100 vingers nodig 😉 en altijd zo denken wat mensen zeggen voelen ze zelf meestal gaan ze andere pesten om hun eigen gevoelens niet te hoeven voelen

Voor de rest sterkte je kan altijd vragen stellen


Lieve Sanna,

Je kan het best opzoek gaan naar nieuwe vriendinnen, en als het echt noodzakelijk is naar een andere school. Misschien kan je jezelf omhoog werken om populair te worden,  bijvoorbeeld met een musical. En geen zorgen over je voorhoofd, als je echt heel heel onzeker wordt, kan je misschien vragen aan je moeder of je een pony mag (als in het haar niet het dier). Is het echt heel erg kan je misschien met je mentor praten


-onnodige quote verwijderd-

Hé? Populair zijn is niet het allerbelangrijkste, al je populair bent heb je 10 vriendinnen waarvan misschien 1 “echt is” ik ben totaal nie populair, maar heb 1 goede vriend en 1 vriendin, wij geven ècht om elkaar, en het uiterlijk…. Tja, tvmaakt niemandt ècht iets uit toxh? Temindste het is niet het belangrijkste,!!!

 

Mij_Niet_Gezien 


Reageer