onzeker en wil hulp

  • 4 March 2024
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi!
ik ben 14 jaar en een meisje. ik wil graag weten wat er met me aan de hand is maar durf er met niemand over te praten, zelfs niet de psycholoog waar ik heen ga. ik voel me bijna elke dag erg slecht, ik  denk soms aan zelfmoord, doe alsof alles goed met me gaat totdat ik alleen op mijn kamer ben, mijn concentratie op school is erg achteruit gegaan en daardoor haal ook ook slechtere cijfers. weet er iemand wat dit is of heeft dezelfde klachten? heeft er nog iemand tips wat ik kan doen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Cool ,

 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Hopelijk krijg je nog meer reacties, maar ik wil je in elk geval laten weten dat je welkom bent om eens met De Kindertelefoon te bellen (0800-0432) of chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  Dit kan elke dag van 11 tot 21 uur.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

Please pleeg geen zm het word beter ik beloof het het lucht echt op als je zegt geloof me toen ik in de eerste aan school zij dat ik aan zm denk luchtte het ook op  ik zal het zeggen aan wie je het meest vertrouwd en ik weet dat het spannend is maar als je het te spannend vind zal ik zeggen dat je donkere gedachten hebt en daar bij zeggen dat je nog niet klaar voor bent om te zeggen wat precies 

Reageer