Vraag

onzeker en problemen

  • 10 May 2023
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Badge

hoi, ik ben een meisje van13 met veel problemen. ik heb problemen op school ik ben heel onzeker over mijn lichaam en hoe ik er uit zie. 

al deze problemen verbloem ik met self harming. dit doe ik met een mesje maar daar blijven van die littekens achter hoe verbloem je die in de zomer met een korte broek?

 

ook heb ik heel vaak de gedachtes om zm te plegen omdat ik het gwn niet meer aan kan. ik heb al heel veel geprobeert maar het komt telkens terug heeft iemand tips?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @love your self 

 

We lezen aan je topic dat je in een lastige situatie zit. Wij, van De Kindertelefoon, zijn er voor je! Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Veel sterkte.

 

Liefs,

Roos van De Kindertelefoon

Hey,

Mijn manier om litekens en sneeën te verbergen is ‘gewoon’ in de zomer lange broeken en truien dragen. Bij mij wordt het op autisme geschoven. Je kan ook hele irritante vragen krijgen met dat idee. En nu ik het terug lees is het een heel dom idee. 

Nu effe een beter idee. Er bestaan speciale middels om littekens minder zichtbaar te maken. Je kan er eens op googlen. Volgens mij zijn er ook mensen die make-up op hun littekens doen om het te verbergen.

Je hoeft niet onzeker te zijn over jezelf. Wees wie je bent! Je bent mooi! Een schepsel van God! 

Je kan zoals @Roos_De_Kindertelefoon al zegt contact opnemen met 113. Die helpen met zelfmoordgedachtes.

Ik zal voor je bidden!

Adios!

Reageer